škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Altur oto yetkili servisi hakkinda

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ordic

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 234
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar, Rapid Spaceback aracım olduğu için Rapid başlığı altında yazdım bugüne kadar ama bu sefer yazacağım şey diğer modelleri de ilgilendirdiği için buraya başlık açıyorum. Aracımı 2016 başında teslim aldıktan kısa bir süre sonra maddi hasarlı trafik kazası geçirmiştik (başka bir araç aracıma arkadan çarptı). Aracı evime yakın olduğu için Altur Yetkili Servisine bırakmıştım hasar çok fazla olmamasına rağmen yetkili servis parça değişimine karar verdi ve bagaj kapağı ile tampon değişti, onun dışında arka lambalarda yada camda her hangi bir şey yoktu. 2 hafta kadar bekledikten sonra aracı teslim almaya gittiğimde tamponun hafif çıkık olduğunu, sağ lambanın yuvasına tam olarak oturmadığını, bagaj içerisinde bulunan plastik parçanın tam yerine oturtulmadığını, ve son olarak bagaj kapağının menteşelerinin çarpması sonucu tavan köşesinde meydana gelen mercimek büyüklüğünde boya zedelenmesinin gözden kaçtığını gördüm. Aracı bu şekilde teslim almadım hataları tam istediğim gibi olmasa da telafi etmelerinden sonra aracı teslim aldım. Geçtiğimiz haftalarda bagaj kapağının boyasının kabarcıklar çıkarttığını fark ettim, müsait bir zaman götürür gösteririm diye düşünürken bir arkadan çarpma kazası daha başımıza geldi. Bu sefer sadece tampon ve altındaki demir zarar gördü bir de bize çarpan araç yüzünden biz de öndeki araca dokunduk, nasıl dokunduysak sadece önde kaput üzerinde bulunan Skoda ambleminin bulunduğu yer el büyüklüğünde bir alan içeriye doğru eğildi, birazcıkta boya kalktığı için boyalı düzeltme yapılacaktı. Yine 2-3 hafta bekledikten sonra bugün aracı teslim almaya gittim. Aracın henüz başına gelmemişken uzaktan öndeki amblemin alt kısmının havada kaldığını, tam oturmadığını fark ettim, amblemin altındaki tırnakların tam oturmamış olduğunu söylediler, düzeltip yarın teslim edecekler. Tam mesai çıkışı olduğu için çalışanlar servise yetişmek istiyordu o yüzden arka tarafı doğru düzgün kontrol edemedim (inşallah yarında arka taponda bir hata fark edip git gel yapmak zorunda kalmam). Daha öncede vw golf marka aracım varken sanayide boya yaptırmıştım, daha sonra fark etmiştim ki aracın ön cam dahil her yeri boya tozu ile dolmuştu, ustaya geri götürdüğümde benim aracı park ettiğim bir yerde boya tozuna maruz kalmış olabileceğini ima etmişti, yani şerefli bir insan-esnaf gibi sorumluluğu üzerine almak yerine puştluk yapmıştı. O günden sonra bende 'en azından işin sonunda hesap sorabileceğim birilerini bulurum' diyerek her türlü işimi yetkili serviste yaptırma kararı almıştım. Şimdi sadece geleyim;

Bu memlekette işini doğru düzgün yapan biri olmaz mı arkadaş? bu gün aracımı teslim almaya gidip de avucumu yalayarak çıktığım servisin önünden bindiğim dolmuş ile halkalının her türlü ara sokağını tavaf ederken, bir taraftan dolmuş içerisinde bulunan diğer yolcularla akraba olmaktan kendimi koruyup, bir taraftan da kendimi önemli siyasi gücü olan birisi olarak hayal ettim ve mavi renkli rapid spaceback TDI DSG aracımı  servise bırakmış olsam teslim almaya gittiğim her seferinde bu kadar özensiz olarak yapılmış işle karşılaşır mıydım? diye düşüncelere daldım. Serviste ki benimle ilgilenen arkadaşların hepsi iyi insanlar, ilgililer. Ben her zaman sorunu kişilerde değil sistemde aramaya çalışırım. Şimdi bu adamlar belli ki sayıca azlar, az adama çok iş yüklenmiş, bu yüzden gereken özeni gösteremiyorlar. Ey patronlar ey ceolar emekçilere fatura etmeden şu işlere bir çözüm bulun artık. Ben servisin önünde dolmuş beklerden mercedes S kasa afili araçla çıkıp gitmeyi biliyorsunuz.