motor sıcakken ya da sogukken bir farklılık varmı?
bir de bu servislerin klasık lafi "efendim motor sogukken olur oyle seyler" ama her şeyde oyle diyorlar. Ben Rusya gibi kuzey memleketlerde yaşayan insanları merak ediyorum nasıl arac kullanıyorlar diye
saka bir yana o kısma da dikkat edin, bunu serviste soracaklardır.
Akü ve özellikle devreden gecen amperajı da bir ölçsunler istem dısı bir sey gereksiz güç çekiyor mu?
bir de aracın çekişi nasıl fark varmı. yakıt tuketimi fazla ama çekiste de aynı orana yakın dusum hissediyormusunuz? ya da o cekisi yakalamak ıcın daha mı cok yukleniyorsunuz?
duz yolda hıc egim yokken 85, 95 km/h arası hızda stabil iken anlık tuketım 3,3 ila 3,8 arasında olmalı mın max egim gersekten yokken 3,4'u gorebilirsiniz. test edebiliyorsanız buna da bir bakın.