škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Aracı sadece P Konumunda tek edin.. Hata Kaydı yok..

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kivanc

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar merhaba,

Forumda bu konu hakkında tüm yorumları okudum. O yüzden ikinci kes bu sorunu yaşayan biri olarak benimle aynı durumda olan arkadaşlara ulaşmak için bu başlığı açıyorum.

2015 yılının 10. ayında rapid spaceback aldım. (Aldığım günden beri araçtan çok fazla sıkıntı yaşadım. zaman bulduğumda onları da ayrıca sizlerle paylaşacağım.)

2017 yılının 7. ayında aracımla hakaret halinde iken, aracı P konumunda tek edin uyarısı verdi. 1 saniye civarında. Bende aracı kenara çekip yol yardımını aradım. Aracı acil servise çekici ile çekmem gerektiğini söylediler. Benden servise çok yakın olduğum için kendim götürdüm. Aracın vites mekanizmasında bir parçanın değişmesi gerektiğini söyleyerek değiştirdiler.

2019 yılının 7. ayının başına kadar bir sorun yoktu. 7. ay içinde sokak arasında giderken veya uzun yolda giderken (antalya ankara arasında 3 defa aralıklarla geldi) saatte 10 km hızla veya 120 km hızla giderken de bu sorunu yaşadım.

Aracı servise götürdüğümde aracı bilgisayara bağladılar ve aracınızda sorun olmadığını, bu yüzden yapacakları birşey olmadığını paylaştılar. Birde bu yetmezmiş gibi bana biz sorun bulamadık, siz bize fotoğraf getirin dediler. Bende bunun üzerine gösterge paneline bir kamera yerleştirdim ve sürekli gösterge panelini kayıt ettim. 3. gün araç hareket halinde iken bu hatayı verdi. Servisin çamura yatma ihtimaline karşı hatayı yakaladığım videoda aracın şase numarasına kadar, yani aracın benim olduğunu ispatlayabileceğim tüm bilgileri o videoya çektim. Sonra bunları bir kağıda basarak servise gittim. Aracımda bu hata var dedim. Aracı servise indirdiler ve bilgisayara bağladılar. Araç logların da arıza kaydına rastlanmadı. Bunun üzerine servis danışmanı aracımızda bir hata olmadığı için servis kaydı açmamıza gerek yok diyerek beni yollamaya çalıştılar. Bende bunun üzerine biraz tartışarakta olsa servis kaydını açtırmayı başardım.

Araçta bir defa parça değişmesine rağmen bu hatayı alan var mı? Varsa sizler neler yaptınız? Hukuki/yasal olarak yapabileceğim bir şey var mı? Doğuş Genel Müdürlüğü'de gerekli şikayetleri yaptım. Onlar sadece dinliyorlar. Yetkili birinin beni aramasını talep ettim ve bekliyorum. Aracın garantisinin bitmesine 2 aydan az zamanım kaldı.

Fikir, öneri ve çözümlerinizi bekliyorum. Yardımcı olacak arkadaşlara minnettar olurum. (Özellikle yasal mevzuat konusunda)


Çevrimdışı goksel

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Merhaba, geçmiş olsun. Aynı hatayı 2 yıl önce benim arabamda 1 kere yaptı ama önemsemedim. (2015 rapid 1.4 tdı). Ardından geçtiğimiz ay 15 temmuzdan itibaren 20 gün içinde 6 ya da 7 kere daha yapınca servisi arayıp randevu aldım. Servis aracı gönül rahatlığı ile kullanmaya devam edin sizi yolda bırakmaz ama gelip gösterin dedi. Sorun mekanik değilmiş.Bilgisayar hatayı tespit ederse parça değişimini yapacaklarını söylediler ama beyin bunu basit hata olarak gördüğü için kontak kapatıldığında hatayı silebiliyor dediler. Sorun kronik ise kaydedebiliyormuş. Bilgisayar hatayı görmezse bir dahaki sefere en yakın yetkili servise götürün ama kontağı kapatmayın dediler. Arabayı bilgisayara bağladılar ve sorun kayıtlı görününce derin bir nefes aldım. Uzatılmış garantimin bitmesine 5 ay var çünkü. Arabayı sabah bıraktım akşam aldım. 1 haftadır kullanıyorum sorun yok. Vites kol kutusu ve mekanizması değişti. Sorun bir soketten kaynaklanıyor ama sadece soketi değil soketin bağlı olduğu kısmı değiştiriyorlar. Aracı mersin kavi de yaptırdım ve çok ilgiliydiler.


Çevrimdışı asiBenlik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Bu hatayı öyle yada böyle herkes en az 1 kez almıştır.
Biz müşteriler bu konularda biraz birlik olmamız gerekiyor.
Yurtdışında fotoğraf çek vs. birşey istemiyorlar neden bizden böyle şeyler istiyorlar.
Bu markanın değerini kaybettirir...

Ben aracımdan çok memnunum 2. Bir araç düşünüyorum önümüzdeki yıl için yine Skoda hayalim ama soru işaretlerim çok fazla...

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kivanc

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: goksel;651538
Merhaba, geçmiş olsun. Aynı hatayı 2 yıl önce benim arabamda 1 kere yaptı ama önemsemedim. (2015 rapid 1.4 tdı). Ardından geçtiğimiz ay 15 temmuzdan itibaren 20 gün içinde 6 ya da 7 kere daha yapınca servisi arayıp randevu aldım. Servis aracı gönül rahatlığı ile kullanmaya devam edin sizi yolda bırakmaz ama gelip gösterin dedi. Sorun mekanik değilmiş.Bilgisayar hatayı tespit ederse parça değişimini yapacaklarını söylediler ama beyin bunu basit hata olarak gördüğü için kontak kapatıldığında hatayı silebiliyor dediler. Sorun kronik ise kaydedebiliyormuş. Bilgisayar hatayı görmezse bir dahaki sefere en yakın yetkili servise götürün ama kontağı kapatmayın dediler. Arabayı bilgisayara bağladılar ve sorun kayıtlı görününce derin bir nefes aldım. Uzatılmış garantimin bitmesine 5 ay var çünkü. Arabayı sabah bıraktım akşam aldım. 1 haftadır kullanıyorum sorun yok. Vites kol kutusu ve mekanizması değişti. Sorun bir soketten kaynaklanıyor ama sadece soketi değil soketin bağlı olduğu kısmı değiştiriyorlar. Aracı mersin kavi de yaptırdım ve çok ilgiliydiler.


Merhabalar, öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Size düzgün ve bilgili bir servise denk gelmişsiniz. Bana bu veya buna benzer hiç bir şey söylemediler. Akşam iş dönüşü oluyor ve o saatlerde servis kapalı oluyor. Benimde uzatılmış garantinin bitmesine 2 aydan kısa sürem var.

Ama şunu biliyorum, değiştirdiğiniz parça 7.000 TL civarındaymış. Umarım hata verdiğinde açık bir servis bulabilirim.

Alıntı yapılan: asiBenlik;651547
Bu hatayı öyle yada böyle herkes en az 1 kez almıştır.
Biz müşteriler bu konularda biraz birlik olmamız gerekiyor.
Yurtdışında fotoğraf çek vs. birşey istemiyorlar neden bizden böyle şeyler istiyorlar.
Bu markanın değerini kaybettirir...

Ben aracımdan çok memnunum 2. Bir araç düşünüyorum önümüzdeki yıl için yine Skoda hayalim ama soru işaretlerim çok fazla...

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Merhaba, 2. el araba alıp sorun yaşamak istemediğim için rapid aldım. Fakat 2. aydan itibaren yaşamadığım sorun kalmadı. şahsi fikrim yeni bir model araç almayın. kronik sorunları belli olmadığı için bir ayağınız sürekli serviste oluyor.

Arıza ile ilgili, servis sorumlusu usta ben hata göremiyorum, hataya ait bir görsel getirin dedi. Bende hata 1. saniye ekranda görünüyor sonra gidiyor dediğimde bize ispatlayın dedi. Bende aracın göstergesine kamera yerleştirdim ve kayıt aldım. Günün sonunda görselleri kayda bile almadılar.

Ülkede kriz var diye müşterileri mağdur ediyorlar. Usta bu parça değişen kimsede bu sorunun tekrar yaşanmadığını söyledi. Bende bunun üzerine benimle aynı kaderi paylaşanları bir araya toplamak için yazdım. Sonrasında gerekirse resmi yollara başvurmayı düşünüyorum.

İşten anlamayan servis personelleri ve yetkililer tarafından markanın adını çıkartıyorlar. İlginiz için teşekkür ederim.


Çevrimdışı asiBenlik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
"Servis personelleri işten anlamıyor" demek doğru olmaz.
Genel bir tabir olur.
Bence Ülkemizde fiyat ve servis anlayışı farklı, bunu değiştirmek gerekiyor.
Bu da bizim elimizde birlikte hareket edip yurtdışına kadar sesimizi duyurmalıyız.

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kivanc

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: asiBenlik;651622
"Servis personelleri işten anlamıyor" demek doğru olmaz.
Genel bir tabir olur.
Bence Ülkemizde fiyat ve servis anlayışı farklı, bunu değiştirmek gerekiyor.
Bu da bizim elimizde birlikte hareket edip yurtdışına kadar sesimizi duyurmalıyız.

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Merhaba, geçmiş yazılara bakarken bu hatayı daha önce yaşadığın7 gördüm, fakat sonrasında ne olduğunu yazmamışsınız. Konuyu nasıl çözdünüz? Bugün doğuş grubuna yazdım. Bakalım onlar ne diyecek.


Çevrimdışı asiBenlik

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Çözülmüş değil.
Servise gittim, kayıt yo dediler.
Sonrasında parça değişmesi gerekiyor dediler, fiyat vs sormadım, bazen çok sık hata veriyor bazen haftada bir bazen 2 haftada anlamadım gitti.
Yani tembellikten servise götüremiyorum.

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kivanc

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar Merhaba,
Aracı 60.000 bakımına götürdüm. Araçla birlikte servis inmek istediğimi, bilgisayara benim yanımda bağlanmalarını istedim. Bilgisayarla baktıklarında sorun direk çıktı. (Açıkçası allah yüzüme baktı/şansım yaver gitti yada önceki servis personelleri biz görmediğimiz için kaydı siliyorlardı. Artık günahları boyunlarına) Parça siparişi verildi. 15 gün içinde geldi. Parçayı değiştirdim. Aracın uzatılmış garantisi olduğu için garantiden yaptılar. Garantim olmasaydı tarafından alınacak ücret 4.237,59 TL + KDV elimde faturası mevcut.

Bu süreç içinde skoda markasına, Doğuş grubuna telefon, web sitesi ve sosyal medyadan defalarca yardım. Bir yetkiliyi boş verin bir callcenter personeli bile aramadı. Bu saatten sonra bir daha skoda veya doğuş grubu arabalarını tercih eder miyim bilmiyorum.. Tek gerçek satış sonrası destek, müşteri memnuniyeti sıfır....

Konu hakkında bilgi vermek istedim.


Çevrimdışı weneorn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Ben de geçenlerde bakıma gidince bu hatanın ara ara çıktığını belirttim servis elemanına. O da, eğer 5(ya da 7 hatırlamıyorum) kez çıktıysa toplamda, bilgisayarda çıkmıştır dedi. Araç bakımdan çıkınca teslim ederken uyarıyı gördüklerini ve 1 hafta parça bekleme süresinin ardından değişeceğini söyledi. 1 hafta sonra götürdüm ve garanti kapsamında değiştirdiler. Bu ikaz ara ara çıkıyordu, o yüzden birkaç ay takipte olacağım. Bu arada skodanın distribütörü Doğuş olsa da bildiğim kadarıyla satış ve servisleri Yüce otoda. Ama bayiden bayiye değişiyor sanırım kalite ve ilgi.