škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda Yeti hala alınır mı?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
İyi günler. 2014 Octavia aracımızla kaza yaptık. Kavşakta sağ arka kapıdan vurdular, kayarak gidip üçgen refüj kaldırıma çarptık ve sol tarafa yatıverdik. Öyle olunca aracın sol tarafında da hasar oluştu ve yan ve perde hava yastıkları da açıldı. Araba perte çıktı ne yazık ki. Oğlum ve ben vardık araçta. Oto koltuğu, kemer vs. hepsi takılı olunca burnumuz bile kanamadı şükür.

Kaskodan yatacak parayı bekliyoruz bir yandan da araç bakıyoruz. Octavia alırken Yeti'de hep içimizde kalmıştı, bu bahaneyle Yeti mi alsak diyoruz. Bazı arkadaşlar üretimi durdu boşverin diyorlar ama kaskodan gelecek parayla da anca 2017-2018 B sınıfı araç veya C sınıfından Egea falan alabiliyoruz. Ya da 150-200 bin kilometrede C sınıfı araçlar oluyor. Planda araba almak yoktu o yüzden çok fazla para da vermeyelim diyoruz. Az üste çıkınca uygun 2014-2015 model 100 bin km civarında Yeti'ler var gibi. Yeti hala alınır mı, bu konuda düşünceleriniz nedir?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Öncelikle geçmiş olsun, cana gelmemiş.

Yeti neden alınmasın, gayet güzel olur bence. Mümkün olan en düşük km'lisi hoş olur


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun.
Yeti parasına göre en mantıklı SUV hatta fiyatı özellik ve muadillerine göre az bile.
Tüm parçaları VW ile aynı ve hepsi diğer modellerde de kullanılıyor, Golf 5 ile aynı alt yapıya sahip.
Yeti kullanan zor vazgeçiyor. 10 yıldır kullanıyorum.



Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Çok teşekkür ederim. 1.2 TSI Optimal Octavia vardı. Bir karış boyası vardı sadece kaputta, sahibinden de 500 bin küsürlerde piyasası. Kazası değişeni, kilometresi yüksek olanları 470-480 bin civarındayken, kasko 450 bin lira para verdi kavga dövüş. Sahibinden'e bakmayacakmışız, oradaki fiyatlar şişikmiş  :) Yeti'nin düşük kilometreli olanları da 550-600 bin bantlarında ilanda. 500 bin altına bakıyoruz ama tam istediğimiz gibi bir şey bulamadık onda da.


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
Çok teşekkür ederim. 1.2 TSI Optimal Octavia vardı. Bir karış boyası vardı sadece kaputta, sahibinden de 500 bin küsürlerde piyasası. Kazası değişeni, kilometresi yüksek olanları 470-480 bin civarındayken, kasko 450 bin lira para verdi kavga dövüş. Sahibinden'e bakmayacakmışız, oradaki fiyatlar şişikmiş  :) Yeti'nin düşük kilometreli olanları da 550-600 bin bantlarında ilanda. 500 bin altına bakıyoruz ama tam istediğimiz gibi bir şey bulamadık onda da.

Makyajlı kasa evet biraz daha yüksek fiyat olarak. Skoda Yeti Türkiye grubumuz var orada aracını satanlar var belki aklınıza yatan bir araç bulunur.

https://www.facebook.com/groups/1606226656349289/


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
3 gün önce para yattı sonunda, dün 110 bin km de 2012 model 1.6 tdi ambition paket bi yeti almaya gittim. 1-2 tane basit kazası varmış. Kaportada bir iki boya değişen vardı o yüzden ama benim için çokta önemli şeyler değil. 1.5 senedir de garaj da yatıyormuş araç fazlalığından. Yattığı yerde masraf diye satıyormuş arkadaş. Koltukları hep kılıflı kullanmış ama üzerindeki kılıflar eskimiş, paramparça haldeydi. Araba garajda yatınca bi de her tarafı toz toprak içindeydi. Dyno testinde de baya bi duman attı, vazgeçiyordum neredeyse. Şanzıman, alt takım, balatalar vs. hepsi muntazam çıktı. Motor da dumanı attıktan sonra tıkır tıkır çalışmaya başladı. Kullanılmadığı için, içindeki mazot eskidiğinden yaptı duman atmayı muhtemelen dedi eskpertiz arkadaş. Öyle olunca satın aldım aracı.

Bugün kılıfları söktürüp detaylı iç temizlik yaptırdım. Üstündeki kılıflar çıkıp, orijinal kılıfları da temizlenince sıfır gibi oldu içi. Yağ bakımını yaptıralı 4 bin kilometre olmuş ama araç yattığı için 2 seneye yaklaşmış neredeyse. Yarın bakımını yaptıracam ilk iş. Triger ve devirdaim pompasını değiştireli de 20 bin km olmuş ama 5 sene geçmiş üzerinden, yattığı yerde sıkıntı olmuş mudur? Yoksa kullanmaya devam edeyim mi böyle?

Bolero ekran, katlanan yan aynalar, yan ayna altlarında aydınlatma, arka kol dayama, dönüş aydınlatmalı sis farları gibi donanımları da varmış aracın elegance donanımda olan. Bende hız sabitleyici ile bluetooth taktıracam ilk fırsatta. Baya donanımlı ve temiz bir araç olacak böylece arkadaş sağ olsun.

Ekspertizden çıktıktan sonra bi de gidip servise danıştık, duman atması konusunda, arıza ışığı yanmıyorsa sıkıntı olmaz, yolda giderken biraz devirli kullan düzelir dediler onlar da. Bende biraz zorladım gelirken, koku ve duman atma yapmadı hiç. Yol tutuşu konusunda hiç beklemediğim kadar iyi ama gerçekten bayıldım, çok değişik bir sürüş zevki varmış Yeti'nin. Octavia bu konuda yanına bile yaklaşamaz. Hiç böyle bir kullanım beklemiyordum. Şaka gibi gerçekten. Virajlarda hiç çizgiden çıkmıyor araç, yana bile yatmıyor. Gerçekten övüldüğü kadar varmış sürüş konusunda. Kaza bela olmazsa uzun bir süre de Yeti ile devam ederiz gibi duruyor.


Çevrimiçi Blackadder59

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 444
    • Profili Görüntüle
Hayırlısı olsun, güle güle kullanın.
Araç uzun süre yattığı için bahsettiğiniz tüm parçaları değiştirmenizde fayda var, en azından kafanız rahat olur.


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Triger, devir daim pompası, tüm filtreler ve yağ değişti. Termostatta bozukmuş o da değişti. 90 dereceye gelmiyordu hararet, gelse de düşüyordu geri, düzeldi o da. Beklediğimden çok yakıyordu araç bi kendine geldi bu değişimlerden sonra. Rölantide titreme yapıyordu bazen, o falan geçti. Antifrizi de değişti komple. Baya çamur gibi kalmış eskisi. İyi patlatmamış boruları vs. Şükür tıkır tıkır çalışıyor bakalım şu an. Bir tek debriyaj balatası kaldı değişmeyen o da 2-3 sene idare eder daha dediler.