škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia 1.2 TSI DSG dişli oranları

lrfan · 12 · 31997

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Bulmuşken ekleyeyim foruma, bir gün lazım olur :) Uğur sorabilir
 
I. 3,769
II. 2,367
III. 1,575
IV. 1,111
V. 1,143
VI. 0,944
VII. 0,780
R. 4,281
 
Achsübersetzung / Zwischenstufe (diferansiyel oranı)
 
I-IV = 4,105;V-VII = 3,120, R = 3,900


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Bu Achsübersetzung / Zwischenstufe oranları nedir hocam?

5. vitesten sonra çarpan mı değişiyor?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: turker;303902
Bu Achsübersetzung / Zwischenstufe oranları nedir hocam?
 
5. vitesten sonra çarpan mı değişiyor?

Diferansiyel oranı diye biliyorum o son kısım
 
1-4 ile 5-7 grubu farklı, ilginç  :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: turker;303902
Bu Achsübersetzung / Zwischenstufe oranları nedir hocam?

5. vitesten sonra çarpan mı değişiyor?
Alıntı yapılan: lrfan;303908
Diferansiyel oranı diye biliyorum o son kısım
 
1-4 ile 5-7 grubu farklı, ilginç  :)
Bildiğim kadarıyla 1-2-3-4. viteslerde 4,105:1 oranlı diferansiyel dişlisini; 5-6-7. viteslerde ise 3,120:1' lik diferansiyel dişlisini kullanıyor. Aynen Fabia-I vRS' deki gibi. 5-6-7. vitesleri iyice uzatmışlar ki uzun yolda olabildiğince düşük devir çevirerek daha yüksek süretlerde ilerlesin.:wnk:


Çevrimdışı Baylas

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 494
    • Profili Görüntüle
    • http://www.baylas.com
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;303921
Bildiğim kadarıyla 1-2-3-4. viteslerde 4,105:1 oranlı diferansiyel dişlisini; 5-6-7. viteslerde ise 3,120:1' lik diferansiyel dişlisini kullanıyor. Aynen Fabia-I vRS' deki gibi. 5-6-7. vitesleri iyice uzatmışlar ki uzun yolda olabildiğince düşük devir çevirerek daha yüksek süretlerde ilerlesin.:wnk:


Aynısını bende yazacaktım bizde 2011 Otomatik Octavia vardı ondan biliyorum :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Baylas;396246
Aynısını bende yazacaktım bizde 2011 Otomatik Octavia vardı ondan biliyorum :)
Her Octavia' da öyle değil yalnız. VRS ve 1.9TDI olanlarda vardı bu durum diye hatırlıyorum.


Çevrimdışı Baylas

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 494
    • Profili Görüntüle
    • http://www.baylas.com
Rakamlardan bahsetmiyorum ben rakamları net bilmem ama 5-6-7 viteslerin arasındaki uzaklık olayını demek istemiştim çünkü ben aranın 7 vites olduğunu uzun yolda basınca anladım :)

İlk 4 vites seri ve cabucak geçiyor sonrası biraz geç geçiyor iyi devir istiyor.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Baylas;396307
Rakamlardan bahsetmiyorum ben rakamları net bilmem ama 5-6-7 viteslerin arasındaki uzaklık olayını demek istemiştim çünkü ben aranın 7 vites olduğunu uzun yolda basınca anladım :)

İlk 4 vites seri ve cabucak geçiyor sonrası biraz geç geçiyor iyi devir istiyor.
4' ten sonrasını uzun tutuyorlar ki, düşük devir yüksek viteste gidebilsin.:wnk: Aynı şeyden bahsediyoruz yani.:wnk:


Çevrimdışı Baylas

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 494
    • Profili Görüntüle
    • http://www.baylas.com
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;396358
4' ten sonrasını uzun tutuyorlar ki, düşük devir yüksek viteste gidebilsin.:wnk: Aynı şeyden bahsediyoruz yani.:wnk:

Evet ben işi tecrübeme dayanarak anlatmaya çalıştım siz ise net rakamlar ile  :)



Ugur A.

  • Ziyaretçi
1.2TSI' ların manuel olanları 6 ileri değil miydi yahu?:hmm::blm:


Çevrimdışı rundll

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 48
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ugur A.;443188
1.2TSI' ların manuel olanları 6 ileri değil miydi yahu?:hmm::blm:
5 ileri :)