škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Subaru WRX STI

Ziyaretçi · 24 · 6559

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

IceMaN70

  • Ziyaretçi
hehe nfs 1-2 kere denemişliğim var ama bebe oyunu oynamam.Subaruyu dediğim gibi eskiden beri takip eden biriyim rally başarılarını tutupta laf olsun diye yapmadı adamlar biliyor bu işi firma.Formula 1 ve rally konusunda çok fazla bilgi sahibiyimdir banada araba öğretmeye çalışma.Madem oyundan konu açtın gel prof1tr.com sitemiz beklerim bir yarışımıza katıl sadece 1 tur at burda herkesin önünde senden özür dileyecem :)


IceMaN70

  • Ziyaretçi
Buda benim küçük bi el freni ile dönüşüm :) Fabia ile anca bu kadar oluyor :P ha bu arada bu video'yu gösterdiğim için bu aracı sitede kimse almaz heralde :D

http://vimeo.com/13277247


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
ahhh nfs gençliği ah ne diim :)
 
profların tur süreleri. yerlere göklere sığdıramadığn araba nerelerde sürünüyor bir bak :)
 
R ları falan geçtim.beğenemediğin seat bile performansta çakmış sti ın kafasına. allah bilir sti ın yarısı kadar yakarak benzin istasyonu konusundada çakıyordur :)
 
http://skodaturkey.com/showthread.php?t=7775
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2010, 01:45:47 Gönderen: mayham85 »


IceMaN70

  • Ziyaretçi
İnanmıyorum kardeşim hepsini getir tiff needel gibi bir pilot sürsün öyle konuşalım 5. vitesde bile imprezayı ağrı değerlendiriyorlar gti focus rs felan karşılaştırıyorlar ama imprezayı koymuyorlar.Bir daha nfs gençliği deme ağır konuşurum.Dediğim gibi oyunu o kadar basite alıyorsan prof1tr.com'a gel f1 pilotlarının kullandığı simülasyonu kullanıyoruz sadece 1 tur at forumda konu açacam senden özür dileyecem.Focus rs gibi önden çekişli bir araba nasıl oluyorda wrx sti'ın önünde oluyor orasıda tartışılır.Neyse uzatmıyorum kimseye bişey anlatmak zorunda değilim.Kim nfs gençliği herkes biliyor burda


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı
2 çekerler pistte daima avantajlıdır 4 çeker gücü sürekli böldüğü için hızlandıkça geride kalıyor buna ağırlık faktörüde eklenince 2 çekerler silip süpürüyor.
 
caddede avantıjlıdır gerçi 2 çekerler , ama kalkışlarda 4 çekerin krallığı tartışılmaz tabi virajlardada daha dengelidir 4 çeker.
 
buna en iyi örnek seat cup lar idi 4 çeker kasası üzerine 2 çeker motor monte edilerek hazırlanmıştı araçlar.kasanın dengesi ve önden çekerin avantajını biraraya getirmişti mühendisler bu cup araçlarını tasarlarken.

sanalda bunları öğretmezler adama . yukardaki metin işi sanalda değiş gerçek hayatta yapan birisnin yorumudur. zaten bunu en iyi kanıtlayanda golf R da 4 çeker olduğu halde tamamen aynı teknoloji ama 2 çeker scirocco R ın ondan daha hızlı tur süresi yapması.
 
körü körüne o subarudur şöle ralli kazandı bunu yaptı oyunda tur at gel demekle olmuyor demekki.


IceMaN70

  • Ziyaretçi
Dostum 4 çeker in virajlardaki kontrolü çok daha fazla hızlanmadaki performansı tartışılmaz. araç arkadan çekişli ise haklısın virajları mükemmel döner kontrolü zordur ama çok hızlı dönebilirsin.Fakat önden çekiş için bu durum olmaz.Ön tekerlere resmen eziyet ediyorsun hem yolu tayin ediyor hem çekiş sağlıyor en fazla fren yükü ön tekerde vs.Önden çekişli yapmalarının tek nedeni şafttan doğacak güç kaybını azaltmak ve ağırlığı azaltıp aracın biraz daha az yakmasını sağlamak.Virajlı yollarda sürdüysen hızlı bir şekilde önden çekerin kötüğünü anlarsın.Sen gaz verince araç düz gitmek ister ama direksiyonu çevirirsin hem direksiyon sertleşir hemde araç understeer yaşamaya başlar.Heleki kalkışlarda ağırlık arkaya aktarılınca patinajda uzun kalıyorsun.O yüzden 4 çeker ve arkadan itişli araçlar her zaman çok daha üstündür önden çekişten
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2010, 12:54:28 Gönderen: IceMaN70 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
kalkışta her şekilde 4 çeker alır. benim leon bile kalkışta 2nin sonuna kadar sarabiliyor ciddi süre kaybediliyor. ama 4 çekerin getirdiği ağırlık ve aktarma kayıpları yüksek hızlara gelindiğinde kalkışta sağladığı avantajı kaybettiriyor. zaten benim eklediğim gti videosunda impreza o yüzden geçiliyor.
 
şu bir gerçek ralli ortamında imprezanın üstünlüğü tartışılmaz.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mayham85;126001
...şu bir gerçek ralli ortamında imprezanın üstünlüğü tartışılmaz.
Subaru' nun dört çeker sistemi diğerlerinden farklıdır zira aktif merkezî diferansiyeli vardır.:wnk: Kalkışta arka tekerleğe daha fazla, ön tekerleğe daha az güç iletirsen dengeyi sağlarsın ve kalkış da ona göre olur. İşte o merkezî diferansiyel o işi yapıyor. Haldex gibi ön tekerleklerin patinaja düşmesini beklemez.:wnk:


IceMaN70

  • Ziyaretçi
zaten wrx sti sürerken spor kısmını aldığında difransiyeli dediğin gibi ayarlıyor :)