škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Toshiba Kamera

Ziyaretçi · 11 · 4223

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

IceMaN70

  • Ziyaretçi
Toshiba'nın hd kamerasını aldım bir kaç gün kullandıktan sonra açılmaz oldu şarj'a koydum yine açılmadı felan derken garantiye yolladım geri geldi bataryası değişmiş ve 2 gün sonra yine aynısı oldu tekrar yolladım ve içine yazdım not olarak öncedende bataryası değişti yine aynı sorun var kamerayıda incelemenizi tavsiye ederim dedim ve yine bataryası değişmiş olarak geldi yeniden bozuldu açılmaz oldu.Valla yakacam artık o dereceye geldim ne yapacağımı bilmiyorum.Tavsiyem toshiba'nın kameralarını almayın tv ve laptop olabilirde diğerlerine bakmayın asla :)


Çevrimdışı hotrain

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun.Kısa süre önce benımde başıma casio marka dıgı. foto. mak. dan geldı ama sız daha şanslısınız.Ben foto çekerken 3. den sonra makına dondu kaldı sarj marj yaramdı servıse gıttı anakartı kırılmış dendı:S düşünün artık gerısını...onarım ucretı ıse makına bedelının %40 olunca tamır ettırmedım.Makına gelınce actım bı güzel içini anakart cillop gibiydi.Kırdım attım neticede.Şu an olsa şikayetim var sitesine yazıp tüketici  haklarına başvururdum ,sizde böle yapabilirsiniz.


Çevrimdışı alpko

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 569
    • Profili Görüntüle
3 kere ayni sebepten dolayi servisten donuyorsa degistirme hakkin doguyor diye biliyorum DOA formu dolduruluyor sana yenisini veriyorlar, emin degilim ama arastirmani tavsiye ederim..


IceMaN70

  • Ziyaretçi
Mail attım toshiba'ya geçen sefer cevap vermediler bu seferde vermezlerse şikayet edecem


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Tüketici haklarına başvuracağım de tehdit et aynı arızadan 3 kere geldiyse cihaz yenisiyle değiştirmek zorundalar . .


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
BU işte Sony candır,canandır:)

DSC-W120 kullanıyorum,sayısız kez yere düşürdüm,üstünden motorla geçtim ama hala canavar gibi çalışıyor.Hiç sorun yaşamadım:ok:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Can;135445
BU işte Sony candır,canandır:)

DSC-W120 kullanıyorum,sayısız kez yere düşürdüm,üstünden motorla geçtim ama hala canavar gibi çalışıyor.Hiç sorun yaşamadım:ok:
Sony değildir o. Aselsan almışsın sen, farkında değilsin.:rm::hanz:


IceMaN70

  • Ziyaretçi
Beyler bu Toshiba resmen aşağılık rezil bir firma.Mail attım şu numarayı arayın yardımcı olalım demişler telefon açıyorum müşteri temsilcisine bağlanacak diyor 10-20 dk bekliyorum kimse çıkmıyor defalarca denedim açan yok telefonu.Şikayetvar.com'a yazdım başka neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim ilgilenseler neyse ama adamlar takmıyor bile.Gerekli her yola başvuracam sonuçta çokta değerli bişey değil ama burasıda babalarının ciftliği değil tüketicinin hakkını vermek zorundalar.Ve kesinlike diyorum toshiba almayın bozulursa yandınız kimse bakmıyor


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Tekrar mail atıp telefonun cevap vermediğini anlat ve hafiften sert yapmaya başla. Gene cevap alamıyorsan maille küfüre başla. Küfrü çok severler, küfrü duyunca hemen ararlar.


IceMaN70

  • Ziyaretçi
Attım ama hala cevap yok dedim nasıl firmasınız kimse telefona cevap vermiyor sizi gerekli her yere şikayet etcem felan dedim hala cevap yok


Çevrimdışı seyyah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1322
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: alpko;135330
3 kere ayni sebepten dolayi servisten donuyorsa degistirme hakkin doguyor diye biliyorum DOA formu dolduruluyor sana yenisini veriyorlar, emin degilim ama arastirmani tavsiye ederim..

   [FONT="]Madde 14 [/FONT][FONT="]�[/FONT][FONT="] Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.[/FONT][FONT="][/FONT]
  [FONT="]Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.[/FONT][FONT="][/FONT]