škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Abarth Punto Evo esseesse

dgn · 71 · 22963

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
........
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 00:54:21 Gönderen: Baran35 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
demek aynı şartlarda ben 4 5 lt arasna inicem. pardon ya zaten iniorm inanmayan konularımı aratsn bulsn.

not: beceremezsiniz şimdi bulmayı.

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7665&page=3
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 00:20:33 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
............
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 00:54:30 Gönderen: Baran35 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
dsg arabayı zevksizleştirir. enkral otomatik bile zevksizleştirir. o yüzden otomatikle işim olmaz.

ama karalamak için habire yer arayıp ta rezil olmak hoşunuza gidiyorsa buyrun devam edin.


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
...........
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 00:54:38 Gönderen: Baran35 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=149435

25 bg nerde göremiorm ben. 15 bg fark var.  12 nm eksik var. ağırlık desen benim leon 1324 kg üstüne ben geliyorum 120 kg. bu halinle ancak kalkışta 125 liğe tutnabilirsn geçemezsin. rollde ancak arkadan seyredersin 122 lik leonları golfleri.


teknoloji o vasat 2.0 dan 1400 cc ye düşüştür. onu anlayamadığın sürce orada harcanan teknolojiyi emeği anlayamzsın. anlayamadığın konıdada konuştukça batarsn.


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
Oradaki bilgiler aracımın teknik bilgileri değildir aracım Renault motor değil Volvo motordur.

Eskişehire yolum düşerse ilk sizinle roll deniyeceğim ki altınızdaki arabanın 100km den sonra kaç boy yediğini görmeniz için (4 farklı DSG ve manuel Golf ile denemelerim sonucu gayet tecrübeliyim bu konuda).

Kullandığım altımdaki TSI'ında ne halt olduğunu çok iyi biliyorum gökten zembille inen bir araç olmadığını anlatmaya lüzum aslında var ama size yok.

Diğer konularda da evet haklısınız;

TSI bir numara TSI süper teknolojik , TSI süper cimri, TSI yüzyılın motoru DAS Auto VW.


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Baran35;144559
Oradaki bilgiler aracımın teknik bilgileri değildir aracım Renault motor değil Volvo motordur.

Eskişehire yolum düşerse ilk sizinle roll deniyeceğim ki altınızdaki arabanın 100km den sonra kaç boy yediğini görmeniz için (4 farklı DSG ve manuel Golf ile denemelerim sonucu gayet tecrübeliyim bu konuda).

Kullandığım altımdaki TSI'ında ne halt olduğunu çok iyi biliyorum gökten zembille inen bir araç olmadığını anlatmaya lüzum aslında var ama size yok.

Diğer konularda da evet haklısınız;

TSI bir numara TSI süper teknolojik , TSI süper cimri, TSI yüzyılın motoru DAS Auto VW.


Hocam arkadaş sitede vw mercedesle karşılaıtırp ondan bile iyi diyen biri ne yazsan farklı ve kötü bir uslubla cevap verir bence bu insana cevap yazmamak ona verilecek en güzel cevap.

Umarım mesajları tekrar okur ve kullandığı sözcükleri görür.teşekkürler
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 01:06:24 Gönderen: tufan »


Çevrimdışı DeNNis

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
bu arkadaşa kendi kullandığı şekilde cvp vereceksinki belki kendini geliştirir.
 
ya bilader tutturmuşsun bi tsi tüküsü ama gerçekte işler değişir, ben tsiya 5 boy saplıyorum gitmiyor araba, az yakıyo filan diyon diyon ama sadece kağıtta az yalar. rollingte dikiz aynasında zor görüyorum, geçende bi jetta ile bastık tutunamıyor t-jetin yanında.
 
tsi leş senin anlayacağın alt devirler için supercharger koymuşlar ama hikaye, olay üstte bitiyor, basıyorsun basıyorsun gitmiyo tsi. tsi kullanıcısı ağladı resmen bana yetişeceğim diye.
 
geçen sene audiye gitmiştim. a4 bakıoz, dedi 1.8 turbo aracımız var, bakalım dedim teknik özelliklerine 120hp :D zaten 20 senelik 1.6 8v 102hp motoru satan vw firmasından ne bekliyorsun :D
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 10:43:58 Gönderen: DeNNis »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
böyle gerçeklik dışılar içinde boş hayallerle kavrulun beyler siz. sanki biz hiç deneme yapmıyouz. nice 2,0 mazda 6lar accordlar avensisleri ağlatmışm k.cı teneke kırık lagunaları muhattab bile almıyorum yolda.

bu arada o 120 bglik a4 600 liralık yazılmla sorunsuz 210 bg olarak senelerc sorunsuz yürüyebilme kapasitesinde bir makine ki yapanlarda mevcut.. ama altındaki tenekeyi bir halt sananlar anlayamaz o motor neden var.

ha birde 1100 bilmem kaç kg lık tenekeyi de 1300 1400 kgluk arabalarla performansta kıyaslayacak kadar küçülmek tabi oda bilgisizliğin dibe vurduğu yeri gösterir.

sen kendi kg da rakibe gel.
http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/a1/engines.html#source=http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/models/a1/engines.html&container=page
Audi A1 1.4 TFSI

1.4  TFSI 122 hp gücüyle kalitesini artırmaktadır. 200 Nm azami tork gücünü  1.500-4.000 rpm devir hızı aralığında sürekli olarak sağlayabilmektedir.   Su soğutmalı ara soğutuculu (intercooler) bir turbo şarj, 1.390 cc  hacme sahip motoru silindir başına dört adet subapla basınçlamaktadır.   1.4 TFSI, A1 otomobili,  yedi vitesli S-tronic şanzıman ile otoban  hızına 9.1 saniyede eriştirmektedir. Azami hız 200 km/saat olarak  gerçekleşmektedir. Standart  altı-vitesli düz şanzıman sprint süresini  9.2 saniyeye yükseltmekte ancak azami hızda herhangi bir etkide  bulunmamaktadır. AB test çevriminde, ortalama yakıt tüketimi sırasıyla   100 km’de 5.1 ve 5.4 litre  olarak gerçekleşmektedir.




siizn gibi adamlar ancak çamur atar. araştırmadan ben gittim ben denedim. sen eşit şartlarda rezil oluyormsn olmuyormsn banna onu dicen. yok jettayı geçtmde bilmem nede. dansöz gibi kıvırma modu. 1180 kg lık aletle babamda geçer 1300 1400 kg lık aleti. oda hangi tsi olduğu meçhul. tsi olduğu bile meçhul.

yada bunu verelim sana çift besleme tsi ibiza cupra. tam senin kütlene uygun ağlatıcı

http://www.seat.com.tr/seat/modeller/yeni_ibiza_sc/techtables/1_4_tsi.html

hayaller aleminde hiç bir teknik bilgisi mantıklı kıyaslama kriteri olmadan yapılan ucuz kıyaslamalarla kalkıpta tüm dünya otoritelerinin ödüllerini 5 senedir  silip sürüpen teknolojiye bok atmak.

kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 11:43:23 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30145
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Arkadaşlar bir araba için birbirinizi kırmayın. Yakışmaz...