škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Ne yapmam gerek?Yardım lütfen.

dgn · 24 · 6399

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 19tumen

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 437
    • Profili Görüntüle
Gerçi Almışsın cihazı ama bu durumda olanlara bilgi amaçlı yazım kalsın;





Yeni yasaya göre 21 iş günü tamir süresi bulunmaktadır. Şikayet var gibi yerlerle hiç uğraşma; süreyi hesapla,eğer geçmiş ise; Çağrı Merkezini ara,İvedilik ile ürün teslimi ve bilgi hakkında içine sinen bilgi al; eğer yan çizerlerse veya geçiştirmeye çalışırlarsa;Yasal haklarından biri olan ürünü aynısı ile değiştirme için Alacak Faturası kestirilmesini söyle;

Bunlarda sonuç vermezse eğer; En yakın notere git; Firmaya Noter aracılığı ile ihtar çektir ve Tüketici Mahkemesinde Dava açacağına dair yazı gönder firmaya

Bak gör; cihazın nasıl tıpış tıpış kapına kadar gelecek
:ok:


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Zamanında arabanın direksiyonu için ihtar çektirip değiştirmiştim.Ondan az çok tecrübem oldu.Zaten ihtarnameyi görenler hemen müşteri dostu oluyor.

Verdiğiniz bilgi için teşekkürler bu durumdaki arkadaşlara yardımcı olur:ok:


Çevrimdışı 19tumen

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 437
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;251582
Zamanında arabanın direksiyonu için ihtar çektirip değiştirmiştim.Ondan az çok tecrübem oldu.Zaten ihtarnameyi görenler hemen müşteri dostu oluyor.

Verdiğiniz bilgi için teşekkürler bu durumdaki arkadaşlara yardımcı olur:ok:


Bizler son kullanıcıyız, vergimizi ödüyoruz ve devletin bize verdiği hakları gerektiğinde kullanmasını bilmeliyiz. Aksi taktirde Ticarethanelerin insafına kalıp,rica minnet iş yaptırtmak zorunda kalırız. :sopa:


Çevrimdışı hasanmustafa

  • Sniper
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
DOĞAN NE şikayet var ı ben aradım çabuk yollayın dedim
ımei verdim  arkadas tanıdık diye :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hasanmustafa;251591
DOĞAN NE şikayet var ı ben aradım çabuk yollayın dedim
ımei verdim  arkadas tanıdık diye :)


Beni aradılar dediler ki şikayet var a mesaj bırakmışınız şikayetiniz değerlendirildi.Cihazınız yapıldı buyrun gelin alın dediler.

Hiç biri Hasan bey olaya barnak bastı ondan gönderdik demediler:++::++::knp:


Çevrimdışı hasanmustafa

  • Sniper
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
CİHAZI Aldıktan sonra güzelce test
başka yerlerini de kontrol et sorun olursa
tekrar 1 haftada yaptırırsın. yeni arıza kaydı
açılmadan sorunun çözülür.


Çevrimdışı ahmedb

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 694
    • Profili Görüntüle
eğer uygunsa ben de buraya ekleyeyim:
n97 kamera merceğinde kayan kapaktan dolayı çizilme var
samsunda kvk servise verdim.garantisi devam ediyor..
bayağı uğraştırdılar sonunda kullanıcı hatası deyip para ile yaparız dediler...
nokia kabul etmiyor deyip topu attılar
nokiayı aradım, onlar da bu işin garanti kapsamına girip girmemesi servise aittir dediler..bu arada 3-4gün geçti
ben de zaten zamanım olmadığı için geri aldım şimdi bunun için yapabileceğim bir şey var mı?
istanbula geçersem servise bırakayım diyorum ama onlar da böyle top çevirirler diye düşünüyorum..ne dersiniz?


"Her ne ki elde yok ihtiyaçta vardır..
."


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun sorunun çözülmesine sevindim.Benzer olay lg shine telefonda başıma gelmişti(valide hanımın telefonu) bana 5 güne veririz önemsiz birşey dediler tamam dedim çıktım sonra telefonu karşıya yollamışlar.Nasıl yollarsınız ben size verdim falan yan çizdiler 10dk sonra arkadaşları toplayıp gidince telefon 1 saate karşıdan tertemiz hasarsız kusursuz geri geldi.Öyle kağıttı belgeydi falan bunlara sökmüyor bunların bildiği dilden konuşcen.
« Son Düzenleme: 23 Temmuz 2011, 22:32:18 Gönderen: ST-max »


Çevrimdışı hasanmustafa

  • Sniper
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
Ahmed abi

üründe üretimden yada işçilikten  montajdan vs kaynaklı durum
yoksa ve kırılma - çizilme olduysa GENELDE servisler kullanıcı hatası
diyip ücret çıkarırlar.  Başka bir yetkili servisle görüşün ücretsiz
yada makul bir ücretle yaparlarsa tamir ettirin
10 kuruşluk telefon için birsürü git gel tüketici hakem heyeti
vs uğraşmak istiyorsanız o konuda da özel mesajla ulaşırsanız
yardımcı olmaya çalışırım