škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Turbo arıza tesbit tablosu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
İşinize yarayabilir :ok:

2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Diğer teşekkür edenler görmüş ki teşekkür etmiş..Tansel acaba f5 yapmayı denesen ?
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
Ek olarak , Benzinli turbo motorlarda dumb valve arıza yaparsa yeteri kadar basınç oluşmaz.
Wastegate valve ve selenoid valve'de hapı yutarsa gene ideal basınç oluşmaz.
Kötü yakıtta turbolu araç kendini kısar. Safe mode'da çalışır. Düşük basınç ile araç yürür. Ayrıca yüksek rakımlı bir yerde de gene araç kendini kısabilir :)
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: SubaruOutback;265192
Ek olarak , Benzinli turbo motorlarda dumb valve arıza yaparsa yeteri kadar basınç oluşmaz.
Wastegate valve ve selenoid valve'de hapı yutarsa gene ideal basınç oluşmaz.
Kötü yakıtta turbolu araç kendini kısar. Safe mode'da çalışır. Düşük basınç ile araç yürür. Ayrıca yüksek rakımlı bir yerde de gene araç kendini kısabilir :)
Turbo muymuş, yeni gelin miymiş bu? Bu ne naz arkadaş ya?!:rm:



Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;265223
Turbo muymuş, yeni gelin miymiş bu? Bu ne naz arkadaş ya?!:rm:
Turbo araçlar ne yazıkki narindir. Atmosferik araçlarda yapabildiğin gazladıktan hemen sonra kontakt kapamayı turbo araçlarda yapamazsın; yaparsan bir müddet sonra yağsız kalan turbo palleri, ve turbo yatağı bozulur.
Şehir içi kullanımlarda duruma göre kontakt kapamadan önce 10sn beklemen gerekir.
20-30km kullanımdan sonra 30sn rölantide beklemek hiç fena olmaz.
Otoban kullanımlarından sonra vereceğin molada ise 1-2dk rölantide beklemen gerekir.
Beklemek istemiyorsan turbo timer taktırırsın o senin yerine motoru bir müddet çalışır tutar ve motoru durdurur.
Veya son 500m'yi çok sakin yani bir nevi cool down şeklinde sürersen özellikle şehir içi beklemelerini azaltabilirsin.
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta


Çevrimdışı Hacı Köksal

  • Bosch + Karcher
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1045
    • Profili Görüntüle
Ben sürekli ilk çalıştırmada ve kullanım sonrası stop etmeden önce beklerim.