škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2006 fabia 1.4 tdi ambiente

Ziyaretçi · 8 · 16799

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

m_hm_t

  • Ziyaretçi
arkadaşlar iyi akşamlar... 18 yıllık skodacıyız fakat forum olaylarına yeni giriş yaptım nasip bugüneymiş :D sormak istediğime gelince 2.skodamızı almak üzereyiz 2006 model fabia 1.4 tdi ambiente 48binde ilk sahibnden bulduk fiyat 22.500 olarak anlaştk (henüz almadık) donanım olarak cruse kontrol var ne asr esp ne de başka güvenlik donanımı var yanlız abs var araçta. bu modeller böyle boş mu olur? cruse orjinal midir? yorumlarınızı fikirlerinizi araç ile ilgili triki noktaları bekliyorum sizden... saygılar hürmetler iyi forumlar herkeşeee :P :D


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Merhaba, Hos geldiniz öncelikle,  
Bende 2005 makyajlı kasa TDI Ambiente vardı, cok memnumdum aracımdan sadece km si 200 bine yaklastıgı icin gecen sene satmıstım,
esp yok fakat tekerler arası cekisi dengeleyen sistem asr vardı diye hatırlıyorum,
Cruise orijinalinde yoktu benimkinde, sonradan orijinal cruise kol taktırmıstım,
Triger degismismi onu sorun, yoksa seneyi doldurdugu icin degismeniz gerekecektir,
onun dısında bakımlarında orijinal parca ve iyi yag kullandıgınız sürece o motor tas gibidir, benim arac 200 bine yaklasıyor idi, ne turbo arızası ne motorla ilgili bi sorun cıkarttı, masallah tas gibi motordu, turbosu km sine göre mükemmeldi, yakıt olarak da zorlarsan 4 litre yi görebilirsin, normalde 5 litre yakar ama,
Kısacası göründügünden daha büyük isler yapan, hakkını veren bir aractır, segment olarak benim gözümde kücük arac gibide gözüksede örnek olarak polo golf arası, corsa astra arası, fiesta focus arası biseydir, kücük gözükür ama oturaklıdır,


Çevrimdışı tokaterbaa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 17
    • Profili Görüntüle
bende 1 ay önce  2006 1.4 TDİ ambiente 108.000 ilk sahibinden 18.000 TL aldım değişeni yok 2 çamurluk boyalı aldım bütün bakımları yetkili serviste yapılmış  curuse kontrolü yok 4 hava yastığı ,abs,çelikjant var asr,esp yok maalesef

daha önce 2001 fabia comford vardı onda ASR vardı


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Fabia 1'de vRS dışında dizelinde ASR olmaz, benzinde de sadece 1.4 101 HP olanında vardır, başka hiçbir modelinde yoktur.
Cruise control sadece son çıkan 2004 sonu ve devamındaki makyajlı model Elegance'da standarttır, onun dışında Elegance'da olsa opsiyondur.
ABS ilk çıkan eski 68 HP'likler dışında hepsinde standarttır.


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Sizin bahsettiğiniz ASR değil MSR.ABS ile birlikte geliyor.Aracın torku ile tekerlerin kitlenmesini önlüyor.

ASR, MSR ile karışmıştır.


m_hm_t

  • Ziyaretçi
teşekkrler... aracı aldık performansı dehşet,direk yapıştırıo :D cruise bayiden alındığında varmış and'dan almış ilk sahibi,orjinali gibi bişey :D tekrar teşkkrler...


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Hayırlı ugurlu olsun, iyi günlerde kullanın,
TDI öyle diger turbo dizellere benzemez, turbosu iyi ve saglam turbodur, 2250 de turbo actımı koltuga yapıstırır, öyle 100 binde biten turbo dizellerden degildir,
TDI in bakımlarını zamanında yaparsanız, özellikle iyi yag kullanıp ve hava filtresini orijinal kullanıp, zamanında hatta önce degistirirseniz sorun cıkarmaz,
TDI ilk calıstırmada biraz ısıtırsanız ve tam ısınmadan cok basmazsanız iyi olur, yani turbo tam yaglanınca devreye girerse daha iyi olur. Uzun yoldan gelince veya performanslı kullanım sonunda durunca, hemen kontagı kapatmazsanız, turbonun sogumasına izin verirseniz, ve ara sıra devirli kullanırsanız turbonuzun kurum baglamasını önlemis olur, turbo ömrünü uzatırsınız,
hemen kontagı kapatmamaktaki mantık; turboyu bir vantilatör pervanesi olarak düsünün, fisi cekseniz dahi pervane bir müddet dönmeye devam edecektir, iste aracta kontagı hemen kapatırsanız yaglama duracagı icin turbo yagsız dönecektir ve azda olsa kitlenme riski vardır, yani arac durunca 30 sn rolantide calısmasına izin vermeniz faydanızadır,


m_hm_t

  • Ziyaretçi
verdiğinz yararlı bilgiler için çok teşkkrler... gerçekten 80 beygrlk ama 2bin devrden sonra basınca rampada olsun düzde olsun yapıştırıyor adamı... turbo konusundaki tavsiyelerniz için de ayrıyeten teşkkrler...