elemanların iki kış lastiği alma durumunda arkaya takmasını anlamadım. öne takmazsan araba zaten yerinden kalkmaz, patinaja düşer. fren yapacağın zaman araba durmaz. öndekine giydirirsin. arabada hakimiyeti direksiyon sayesinde sağlarsın bunun içinde ön tekerlerin sağlam basması gerek. burada benim kaçırdığım birşey varsa aydınlatın.
düz viteste tecrübemdir. eğer araba kayma yada kıç atma gibi bir duruma gelirse toparlamak için sürekli frene basmak yerine bırakılmalı, vites bire alınarak ve ön tekerlere hareket verilerek arka tarafın toparlanması sağlanmalı ( bu şekilde öndeki aracın sağından veya solundan sıyırarak kaçılabilir.) ve hafifçe frene basılarak durulmalıdır. bir çok kazada yada çarpışmada sürücüler ayaklarını sürekli frende tuttukları için araba kendini toparlayamıyor ve çarpıyor.
düz vites araçlarda da kalkışta 1. vites patinaja müsaittir. bu durumda kalkmak için vites 2'ye alınarak kalkılmalıdır. otomatik vitesi denemedim bilmiyorum. o nasıl oluyor.