škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Bu fabia alınır mı ?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Özgür Şahin

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 790
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mesutozil.com
birşeyler öğrenirmiyim diye herşeyi okudum gerçekten çok bilgilendirici oldu. Önceki arabam Polo'yu sattığım elemanda arabayı o kadar çok incelemişti ki inanılmaz şaşırmıştım. Daha önce aracı gösterdiğim kişiler bu kadar bakmamışlardı bile. Aracı servise gösterip almak ile bilen birinin dikkatlice inceleyip alması arasında dağlar kadar fark. Yeri değil o yüzden bunun yaşadığım örneğini vermeyeyim :)


Çevrimdışı Picasso

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 592
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;413319
Fabia II HB'de 1.4 TSI motor var, vRS seçeneğinde, ama 180 bg olanı, 6.5 sn 0-100 km hızlanması var, katalog değeri değil, canlı canlı test verisi :)
 
 
1.2 TSI aracımla 0-100 verisi 8.4 sn olarak gördüm OBDII portuna bağlı cihaz ve yazılım yardımıyla, katalogda 10.1 sn veriyor, 2 sn. büyük fark :D
 
Bilgin Bey'in dediği gibi küçük araçta güçlü motor harika tüketim verileri sunuyor, otoyolda 4.2 ortalama değerim var, 50 km gidiş, aynı yolu dönüş gibi bir parkurda, tabi bunda 7 ileri şanzıman olmasının büyük payı var.
@Irfan,
Baya bu konulardan uzak kalmışız. Örneğin DSG şanzıman nedir ne değildir en ufak bir bilgim yok.Baya bir gelişmeler var anlaşılan. Önümüzdeki hafta sonu ilk fırsatta araştırmaya başlayacağım. 4.2 lt değeri neredeyse dizel tüketimi,Bakım aralığıda 20-30.000 km ise dizelden de iyi derim. Skoda TR' de sizin araç ce STW satışta yok gözüküyor. Özel olarak mı getirttiniz?
Bilgilendirmeler için teşekkürler.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: Picasso;413386
@Irfan,
Baya bu konulardan uzak kalmışız. Örneğin DSG şanzıman nedir ne değildir en ufak bir bilgim yok.Baya bir gelişmeler var anlaşılan. Önümüzdeki hafta sonu ilk fırsatta araştırmaya başlayacağım. 4.2 lt değeri neredeyse dizel tüketimi,Bakım aralığıda 20-30.000 km ise dizelden de iyi derim. Skoda TR' de sizin araç ce STW satışta yok gözüküyor. Özel olarak mı getirttiniz?
Bilgilendirmeler için teşekkürler.

Yüce Oto 1.2 TSI motorlu Fabişleri 2011 model olarak getirdi, 100 adet civarı geldi ve çabucak satıldı. Bir daha da gelmedi, hata Roomster bile vardı TSI motorla geçen yıl.
 
Manuel olanları 6, otomatik vites (DSG) olanları 7 ileri vitesli, 1500-4500 devir arası 175 Nm max torku var, dediğim gibi, çekişi ve tüketim açısından ideal bir araç. Umarım devamı gelir bu motorların...
 
Sakin kullanımda İst. şehir içinde 7 litre /100 km tüketiyorum bu araçla.


Çevrimdışı Picasso

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 592
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;413399
Yüce Oto 1.2 TSI motorlu Fabişleri 2011 model olarak getirdi, 100 adet civarı geldi ve çabucak satıldı. Bir daha da gelmedi, hata Roomster bile vardı TSI motorla geçen yıl.
 
Manuel olanları 6, otomatik vites (DSG) olanları 7 ileri vitesli, 1500-4500 devir arası 175 Nm max torku var, dediğim gibi, çekişi ve tüketim açısından ideal bir araç. Umarım devamı gelir bu motorların...
 
Sakin kullanımda İst. şehir içinde 7 litre /100 km tüketiyorum bu araçla.
@Irfan,
Hemde İstanbul trafiğinde, ben Ankara' da daha 8.5 litrenin altına düşemedim o da çok ender kırmızıya takılmadan şehir trafiğinin en sakin saatlerinde. Gerçi Yüce oto' nun satış stratejisini hiç bir zaman anlayamadım. İlgilenmeyi bırakmamda bu nedenle oldu sayılır. bir dönem Fabia' nın 100 yada 102 BG si vardı onu da çok satınca bir daha getirtmediler. Biz esas Oktavia STW alacaktık, satış listelerinde var gözüküyordu, yok getirtmiyorlarmış, siparişle getirtiriz 3 ay sürer denildi. Öyle bir fiyat çıkarttılar ki neyse yazmayayım. Hadi dedik Fabia stw olsun dedik, bitti artık gelmeyecek dendi. O sinirle gittik HB aldık ki o sıralarda Octavia Tour 5 kapı vardı ve aralarında yanlış hatırlamıyorsam 1600 belki taş çatlasa 2000 TL kadarda bir fark vardı. Ben 26800' e aldım, Tour ise 28600 dü (etiketi) ve 28.000 TL' yede  bırakacaklardı. Meğerse o da son partinin sonlarıymış. Hanım çok ısrar etti Octaviada, ama bizim geçmişten iki göbek öteden gelen Arnavut damarımız var ya, o an için kabardı. Sonrasında gelişen, zamansız, anlamsız değişimler, arızalarla bize maliyeti 34.000 TL' yi buldu belki de geçecek, bu sene muayenesi vardı, lastiklerde derinlik 4 mm. düşmüş rica minnet geçirdik yaza doğru onuda değiştireceğiz. Bütçe müsait değildi ucuz kore lastiği aldık bu 3. değişim olacak araç 40.000 km. yeni oldu.!!!!! Kısacası öfkeyle kalktık,zararla oturduk diyebilirim.
Neyse gereksiz kafa şişirdik yanlışlarımızla, tadında bırakayım yakınmayı.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Tork düşük devirde de güçlü olduğu için 1800 devir civarında vites atıyor, 50 km hıza ulaştığımda şehir içinde bile 7. vitese atmış oluyor, sanırım ekonomisinin büyük ksımı buradan. Öte yandan motor daha hafif, alüminyum blok, hepsi bir araya gelince güzel oluyor.
 
Ben Polo'da 1.2 TSI gelecek diye Fabia'da bunun önünü kestiler dedim ama Polo'yu da getirmediler.
 
Yurtdışında bu 1.2 TSI motor, Octavia'dan tut Golf'e kadar yer buluyor, bilemedim tam bu kasaya yakışmış motor bulunmuşken  :)