Bilgiler için teşekkürler.:ok:
Yalnız gücün 6200'de olması dezavantaj değil, avantaj. Alt devirleri zaten zayıf değil. Bu sebeple alt devirler çok zayıflatılmadan gücün mümkün olduğunca üst devirlerde üretilmesi gayet önemli.
Şanzıman oranları seat.com'dan bulunabilir. Ben gene de buraya ekleyeceğim.:ok:
TRANSMISSION
Gearbox type0AM.J.LED
Ratios
I3.500
II2.272
III1.531
IV1.121
V1.176
VI0.951
VII0.795
R4.169
Group 1 ratio4.437
Group 2 ratio3.227
Group 3 ratio4.176
Speed 1000 rpm in V (km/h)29.1
http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/newIbiza/engines/1_4TSI_180.html
hay saol, saatlerce bu oranlara bakabilirim, o şanzıman var ya o şanzıman... kombinasyonlar uffff....
çıldırıyor insan ya, şanzımana bak ya, kafayı yicem, hiç bişi demiyorum... 3 grup ya, nalet olsun. arabamın vitesi çapa motoru vitesi gibi geldi, sabit 5 :kus1::kus1:
agghhhh :adm::adm::adm::adm::adm::adm::hanz::hanz::hanz::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::kafa::ban::ban::ban::ban::ban::ban::ban::ban::mad::mad::heyo::heyo::heyo::heyo::heyo::adm::adm::vur::vur::vur::vur::vur::vur: