škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yüksel devirde çalışma ve kalkışlar gelen ses

chook · 14 · 4384

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar
hararet tam ortada 90 da ve eve geldiğimde yuksek devirde çalıştığını fark ettim 10 da ve ayrıca
Kalkış yaparken arabadan tîs tîs diye ses geliyor san ki
bu konuda bilgisi olan var mi
ilk defa karsilastim
Sabah bu sıkıntılar olmadı
bu konuda tecrübesi olan var mi


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Radyatör ve bağlı su devir daim pompasının kaçırıp kaçırmadığını servise göstermekte fayda var diye düşünüyorum.


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rumiexile;462997
Radyatör ve bağlı su devir daim pompasının kaçırıp kaçırmadığını servise göstermekte fayda var diye düşünüyorum.

Paylaşımın için teşekkür ederim
Hararet te herhangi bir değişiklik görmedim
km daha 13000 de psikolojik filtresineolabilir mi acaba
Veya herhangi bir sorunda arıza lambası yanmazmi

Garanti mayısta bitiyor
Ilk defa başıma geldi önemli bişi olur mu acaba
mayısta bakıma yetkili servise değilde sahkan da yaptırmayı dusunuyordum


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Arabayı stop ettiğinizde gelen sesle aynıysa o tıslama motorda kalan yakıtın geri depoya gönderilmesidir. Yüksekdevirde çalışması da dpfnin çalıştığının göstergesidir  devirsiz kullanmışsınızdır araç kurum yaktığının göstergesidir. Biraz devirli kullanın geçer yapmaz onu


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
15 km kadar yüksek devirde kullandım
hersey normal gözüküyor şimdi
tesekkur


Çevrimdışı audilover

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 116
    • Profili Görüntüle
Dpf regenerasyon yapiyor son derece normal bu isi de bir miktar yakitla yaptiginda  o sesi duymaniz rutin isleyis.Aracinizi kisa mesafelerde kullaniyorsaniz mutlaka arada bir otobana cikarip 3000 devir bandinda kullanmayi deneyin hem dpf omru uzayacak  hemde yakit tuketiminiz dahada dusecektir.


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: audilover;463011
Dpf regenerasyon yapiyor son derece normal bu isi de bir miktar yakitla yaptiginda  o sesi duymaniz rutin isleyis.Aracinizi kisa mesafelerde kullaniyorsaniz mutlaka arada bir otobana cikarip 3000 devir bandinda kullanmayi deneyin hem dpf omru uzayacak  hemde yakit tuketiminiz dahada dusecektir.


Bilgilendirmesi için tesekkurler


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
aracı ilk çalıştırdığımda mutlaka 1-2 dakika çalıştıktan sonra hareket ederim
fakat bişi dikkkatimi çekiyor motor soğukken gaza yüklendiğimde (normal şekilde)
sanki avans vuruyor sibop vuruyor gibi oluyor
hararet göstergesi 70-80 olunca bu ses kayboluyor
bu durum bizzim araçlarda normal diye düşünüyordum
fakat bugün şirkete gelen 1,2tdı polo kullandım
aracın motoru soğuk sabah çalıştırdım 1 dak falen bekledikten sonra aynı şekilde kullandım
bu araçta böyle bişi hissetmedim
motor teknolajileri aynı değil mi
yoksa benim araçta sıkıntı mı var acaba km daha 13.000 de


Çevrimdışı audilover

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 116
    • Profili Görüntüle
1.6 tdi larin enjectorleri  bariz sesli calisiyor.Ayni zamanda sabahlari isinincaya kadar duydugunuz ses itici seside olabilir kartere suzulen yagin yukariya cikana kadar ve tamm yaglamasi 1-2 dk kadar surebilir.Bu araclarin en buyuk sorunu enjektorler onun haricinde mukemmel bir motor oldugunu dusunuyorum sesli calismasi ve kotu yakitla bozulmasi tamirinin olmamasi dezavantajlidir.


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: audilover;463824
1.6 tdi larin enjectorleri  bariz sesli calisiyor.Ayni zamanda sabahlari isinincaya kadar duydugunuz ses itici seside olabilir kartere suzulen yagin yukariya cikana kadar ve tamm yaglamasi 1-2 dk kadar surebilir.Bu araclarin en buyuk sorunu enjektorler onun haricinde mukemmel bir motor oldugunu dusunuyorum sesli calismasi ve kotu yakitla bozulmasi tamirinin olmamasi dezavantajlidir.

Anladığım kadarıyla bu normal bir durum
yakıt konusunda seçiçi davranmaya çalışıyorum
genel aynı ve tavsiye edilen yerden yakıt almaya çalışıyorum


Çevrimdışı audilover

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 116
    • Profili Görüntüle
son derece normal benim aracimda 25000 km de ama injector sesi malesef var km ile ilgilisi yok bu durumun malesef.Shell yakitlarini bu motorda tercih etmeyin derim..


Çevrimdışı chook

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: audilover;463827
son derece normal benim aracimda 25000 km de ama injector sesi malesef var km ile ilgilisi yok bu durumun malesef.Shell yakitlarini bu motorda tercih etmeyin derim..

neden acaba ben genel hep shell alırdım bir arkadaşın tavsiyesi üzerine BP den yakıt aldım daha 100 km yaptım pek bişi fark etmedim
ama daha ekonomik gibi geldi.

hangi yakıtı tavsiye edersiniz.


Çevrimdışı pharnakia

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle
Aynı olay benimde başıma geldi yakıtı Petrol Ofisinden aldım ilk çalıştırmada rölanti olayı normal ancak azıcık gidip geldiğimde 1000 devirin altına düşmüyordu. Yakıtı sonuna kadar tüketip gittim opetten aldım çok şükür öyle bir sorunum kalmadı. Şu ana kadar kullandığım en iyi Yakıt Shell o da gümüşhane de yok :) gezmeye gittiğimde Trabzondan doldurup geliyorum


Çevrimdışı audilover

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 116
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: chook;463833
neden acaba ben genel hep shell alırdım bir arkadaşın tavsiyesi üzerine BP den yakıt aldım daha 100 km yaptım pek bişi fark etmedim
ama daha ekonomik gibi geldi.

hangi yakıtı tavsiye edersiniz.

Aldiginiz istasyon cok onemli Bp ve po bence total ile birlikde cok iyiler..