Valla benim hatırladığım da şöyle; 70nm ile sıkılması lazım. Bunu 3 kademede sıkıyoruz. Önce boşluğu alınca 50nm, sonra 60nm sonra 70nm ile sıkıp bırakıyoruz. Toplayıp 4 somunu da sıktıktan sonra (bunu bilmiyordum 26nm olduğunu dün okudum) aracı 200-300 km kullandıktan sonra 80nm ile sıkıp subap ayarı yapıp bırakıyoruz. Tabi gerekiyorsa taşlama, pay kalmadıysa üst kapak değişimi yapılması gerekir. Burada usta pay kalmamış veya bu son şansımız diyorsa üst kapak için kesinlikle değiştirmek gerek. Yoksa araç kısa sürede tekrar conta yakıyor. Haliyle yeni üst kapak almak gerekiyor ve yapılan önceki masraf çöp oluyor.
Şurada contada kaçak var mı yok mu test eden bir cihaz var. Cihazdan ziyade kimyasal bir malzeme. Contada kaçak var ise kimyasal renk değiştiriyor. Eğer kaçak yok ise rengi aynı kalıyor. Vidyonun sonunda eğer kaçak olsaydı nasıl olurdu diye renk değişimini egzozdan gelen co2 ile göstermişler. Tabi bunu bizim sanayilerde yapan var mıdır bilemiyorum. Kompresyon testi yaparlar ama kompresyon testi küçük kaçakları göstermeyebiliyor.