škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

SUPER B Rontgen&Mr +18

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: AhmetH;48808
Hakan motorlar 7-8 zamanlı dır özünde bize öğrettikleri gibi 4 zaman yok mühendisliki bilgide :)
 
piston hiç bir zaman egzoz ittirmez piston alt ölü noktaya inerken egzoz açılır kendi basıncıyla kaçar dışarı :)
 
piston kendi ittirseydi egzozlardan üfürük sesi gelirdi :D güç üretmesini beklediğin makinaya  güç harcatıp verim düşürürsen döverler adamı :D
 
ses gelmesinin sebebi patlama esnasında açılması :)
 
bunun çok çok çok çok :D ince ayarları hesapları var dereceli egzantrik işleri timing işleri hep bunları düzenlemek için

evet anlıyorum, kesinlikle öyle olmalı.

yani kesinlikle diyebiliriz ki silindirin egzost hareketi aslında yanmış gazı dışarı enjekte etmek, atmak değil, tam olarak, hı??

ama niye ufak 3 intake, niye büyük 2 exhaust?

hava çıkarken alabildiğine rahat çıksın, ama emilirken daha dar ve çok yoldan gelsinde basınç mı çok olsun??



Alıntı yapılan: AhmetH;48811
bu arada haklısın exh. ufak tasarlanır kendi çıktığı için ama emme olayı motor vakumuyla olduğundan daha büyükler.

ha diyeceksin  Turbo neci :D tebrikler ! abi o işler şeytan işleri olduğundan kesin bişey konuşulmuyor zira ne motorlar var tecrübe ile adamlar neler yapıyor.


exh. daha büyük olan değil mi? valla beyin mıncıklaması geçirecem.
« Son Düzenleme: 17 Kasım 2009, 16:02:10 Gönderen: hakanerdogan »


Çevrimdışı AhmetH

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 862
    • Profili Görüntüle
biz  başka  kanaldan  anlaştık  bu  mesaja  cevap  gelmeyecek  :D