škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Titreme Sorunu..

kadir_ · 33 · 19521

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı AhmetH

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 862
    • Profili Görüntüle
debriyajı yenilemek anlık olarak şanzımanın içinde ne kadar dişli varsa dönmesine yarıyor..
 
sonra kader kısmet hakanın verdiği resimde gördüğünüz dişlilerin ağzı denk geliyorsa luk diye geçiyor vites..
 
ben alıştım şöyle yapıyorum ;
 
vites geriye girmedi mi.. geriye sokmaya zorlarken debriyajı kavratıyorum hafif, dişli ağızları denk geldimi lök diye oturuyor..
 
amma biraz sert bırakırsanız debriyajı anlık olarak kenetlenmeye zorladığınız vites dişlileri cartttt diye ses yapar :)


Çevrimdışı AhmetH

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 862
    • Profili Görüntüle
Ha  bu arada  geriye sokarken debriyajı  yenileyip  tekrar   birden R  ye  sokmaya  çalışırsanızda  carttt  lar  dişliler   zira   içerdeki  dönüşün  yavaşlayıp  durması  zaman alıyor..
 
bunun  içinde  R  den  önce   her hangi  bir vitese  sokmak  çok  verimli..
 
R  5.  vitesin  altındaysa    önce  4  sonra  R   el  hareketine  rahat  geliyor..
 
R  1 in  yanındaysa  önce  3  sonra  R   de  rahat..
 
yani  demek  istediğim  debriyajı  yenileyince  zaman  kaybetmektense   farklı bir  vitese  sonra  R  ye  sokmak  iyidir :)


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: AhmetH;45429
Ha bu arada geriye sokarken debriyajı yenileyip tekrar birden R ye sokmaya çalışırsanızda carttt lar dişliler zira içerdeki dönüşün yavaşlayıp durması zaman alıyor..
 
bunun içinde R den önce her hangi bir vitese sokmak çok verimli..
 
R 5. vitesin altındaysa önce 4 sonra R el hareketine rahat geliyor..
 
R 1 in yanındaysa önce 3 sonra R de rahat..
 
yani demek istediğim debriyajı yenileyince zaman kaybetmektense farklı bir vitese sonra R ye sokmak iyidir :)

Genelde ilk marştan sonra oluyor bu durum 3 takıp geriye takmak mantıklı..