Herhangi bir sikinti yok aslinda benim tembelligimden kaynaklanan bir turbo korumaya alınması(kapatilmasi) ve motorun korumaya alarak 2500 devri gecmemesine neden olmuş. Farkli farkli cozum yollari var 1.si ve en garantilisi dpf filtresinin yerinden sökülerek filtrenin tamamen iptali sokme takma yeniden yazilim atma 1000 tl civari ama artik filtresiz cevreye zarar veren bir otomobil olacak emisyonda veya muayenede sorun olur mu bilemedim. Ikinci yontem doluluk oranina göre ( 45 gr.ve fazla kurum toplaması durumunda yangin riski var) filtrenin kimyasallarla temizlenmesi ve ariza kaydinin silinmesi. 3. Yontem ise ariza kaydinin silinmesi bir muddet 2500 devir ve uzerinde kullanarak tekrar ölçüm yapilip filtrenin kendini temizleyip temizlemedigine bakilmasi. Benim olcumlerde 17 gr. Çıkınca motor korumaya almisti. Su an miktar dusuk koruma kalkti hic sikinti yok sukur. Arastirdigim kadariyla bu konuda shell biraz sabikali hep yakiti caglayan da shell den alirdim opet ve petrol ofisi kullanacagim bir muddet. Diger onemli husus ise bu dpf ariza lambasi yandiginda araci stop ettirmeden lamba sonene kadar araci yuksek devir kullanilmasi