Yalnız bu motorda tam üst devir makinesiymis mubarek vtec sanki 7bin devirden once vites atmamali :hanz:
bu konuda haklısın!
valla bende ilk aldığımda bu araba ne lan böyle gitmiyo bu diyodum ,ama gerçekten öyle geliyo, neyse sonra bi raz alıştım sonra bi kaç kapışmayada girdiğim zaman anladımki turbolu olmayan bi çok araca gideri var. tabi aracın devirlenmesini ve vites zamanlarını çok iyi ayarlamak kaydı ile...
1.4 90 bg civic ile kapışmamda gördüğüm şu;o araba 900 kilo benim 1100 civarı 1. vites yol onun ama 2 den sonra af yol 2 boya kadar öne çıkabiliyorum...
1.5 dcı 105 bg megane ile kapışmamda 1. vites bende 2 den sonra max 4 boy önde yol onun ama fark hiç 4 boyu geçmedi(dikkat o araç turbolu)
1.2 twingo 75 bg ile kapışmamda hafiflik ve tork sayesinde hep yanımda...
1.6 bravo 110 bg ile kapışmamdada baştan sona yarım boy arkadan gidiyorum...
bunlar az çok fikir verir aracın gidişi ile ilgili....yokuş meselesine gelincede benzinden kullandığım sürece devri ayarladığım takdirde hiç bir şekilde bayılmadı araba hatta 1500 devire düştüğümde bile tekrar devir yükseltmeyi sağlayabiliyor...
ama LPG de hatrı sayılır biçimde sıkıntılar yaşıyorum özellikle yokuşta kalkmak ızdırap oluyor