Öncelikle geçmiş olsun, yaşadıklarınızı üzülerek okudum. Bence hiç servisle muhatap olmayın. Direkt Yüce Auto'ya sert bir e-posta gönderin. Sonuç olarak zar zor biriktirdiğiniz para ile araba alıyorsunuz, bu ne rezillik! Sorununuzun çözülmediğini, her seferinde geçici çözümlerle halledilmeye çalışıldığından bahsedin. Yine çözüm olmazsa Skoda CZ'ye e-posta gönderin, Skoda CZ bu konularda çok hassas.
İkinci olarak da arabanızın faturası ve servis raporları ile tüketici hakları mahkemesine gidin. Bence bu işlemi paralel olarak başlatın, çünkü süreç 7-8 ayı bulabiliyor. Aracınızda yaşadığınız sıkıntıları, garanti koşullarının devam ettiğini ve firmanın size yardımcı olmadığını belirten dilekçe ve ekleri ile başvuruda bulunun. Başvuru ücretsiz. Kullanmak isterseniz araç iadesi, arabadan soğudum diyorsanız da para iadesi talep edin. Tüketici hakları mahkemesinde çoğu karar tüketici lehine çıkıyor.
Ben daha geçen hafta bir sigorta şirketinden haksız yere aldıkları paramın iadesini aldım mahkeme aracılığıyla. Firmaya bir de ceza ödettim. Herkes uğraştığına değmez diyordu, ama çatır çatır aldım parayı. Uğraşmaktan kasıt da belgeleri götürüp, dilekçe yazıyorsunuz o kadar =)
evet, araç değişimi talep edeceğim. servis dahi anlamadı problemi. arabadan çok soğudum tabi, bu sıkıntılardan sonra. amma fabia'dan değil.
başta çek cumhuriyeti'ndeki merkeze yazmayı yüce auto'dan önce çok düşünmemiştim. amma çözülemez ise bu şekilde zaten mecbur. skoda cz'yi bilgilendirmekte fayda var dediğiniz gibi. ben, başta e-posta üzerinden pek ciddiye almayabilirler diye düşünmüştüm. bazan distiribütörümüzle temasa geçin şeklinde bir tavrı olabiliyor uluslararası firmaların.