tabi bayinin içi müşteri kaynarken telefondaki müşteri bayileri cezbetmiyor. bunda bu kadar büyütülecek birşey yok.
sizi tenzih ederekten şu düşüncemi de paylaşmak isterim;
araç bayiler, bankalar veya mal veya hizmet aldığımız herhangi bir şube. ben kalkıp gidiyorum mağazaya satış temsilciyle görüşebilmek için dk'larca bekliyorum sonra tam ben konuşurken bir anda telefonla temsilciye erişen kişi oturduğu yerden gerekli bilgiyi alıyor ve kapatıyor. adam hiçbir emek sarfetmeden benim de önüme geçerekten işini hallediyor. ben buna deli oluyorum.
şimdi sizin konuya gelecek olursak, temsilci elinde araç olsa emin olun size iban gönderir, siz de kaporayı gönderir aracı bağlanırsınız. ancak baştan konfigüre edilecek bir araç için opsiyon listesi, renk seçeneği, jant tasarımı, bir opsiyon seçmek için onun öncülü seçmeniz gereken opsiyonlar vs bu iş öyle telefonda olacak iş değil. ha çorumdaki bayiyiy arayın saatlerce görüşürsünüz, fiyat alırsınız, konfig yaparsınız telefon bilgilerinizi alır her hafta arar ne yaptınız sipariş geçelim mi diye. ama ankara-istanbulda bu imkansız.