Cevabınız için çok teşekkür ederim. Dediğiniz servisi telefon ile aradım, arıza tespiti içim 300 lü(yada ben yanlış duydum) bi fiyat söylediler. Tamiri ordan yapmam dâhilinde bu ücreti alınmayacaklarını beyan ettileri. And otoyu aradım onlar da 170 tl istediler arıza tespiti için. Aslında rahatsız edici değil sadece 2 defa çok rahatsız etti oda gaz verince hemen kesildi. İlk arabam olması ve böyle kısa sürede böyle bişey ile karşılaşmam kötü bi tecrübe oldu benim için satmayı bile düşünüyorum. Skoda pişman etti biraz.
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ben de 4 yıl önce dsg'li jetta almıştım, aynı titreme vardı. aydoğanlar yapılmamış bir bakımı var yaptırın iyi niyetten değiştirelim dediler, tabi hemen yaptırdım. sonra düzeldi sorun. dsg çok keyiflidir ama bu kavrama olayı böyle olabiliyor.
ben bu sorunla karşılaşında biraz araştırdım, aslında dsg bildiğimiz otomatik vitesler gibi değil. vw grup bu şanzumanı 2000'li yılların başında porcshe ve bugatti için tasarlıyor. saniyeden daha kısa sürede vites değiştirdiği için bir spor otomobilin aradığı kan oluyor. sonra bunu bineklere de uyarlıyor ve audi, vw, skoda ve seat'ta kullanmaya başlıyor. ancak bu şanzuman aslında manueldeki baskı balata gibi bir yapıya sahip, burdaki adı "kavrama" oluyor. benim anladığım kadarıyla bunun zamanla yıpranması çok normal. manuelde baskı balata nasıl kullanıma bağlı olarak çok az km veya çok uzun km'ler gidiyorsa bu da öyle. sizin 90bin iyi gitmiş. benim jetta 56bindeydi değiştirdiğimde.
sonuç ve özet; bu bir sorun değil değişmesi gereken bir parça. vw grup bunu iyi niyet garantisi ile 5 yıl boyunca cüzi miktarlarla değiştiriyor bu da iyi birşey. içiniz rahat olsun, eğer binecekseniz yetkili servis veya dışarda bunu değiştirip tadını çıkarın. çok agresif kullanmıyorsanız bi 90bin km sorunsuz binersiniz.