sayın skoda seveler geçenlerde skoda fabia aracıma carptılar ve erya oto goturdum sonra deger kaybı ıcın eksperı aradım eksper ıse benden ucret talep ettı bende hayır bu ıs ucretsız yapılıyor dedım sonra sıgortam ray sıgorta sıkayet ettım ve akabında bımer dende sıkayet ettım bımer bana gerı donus sagladı basvuruyu dogru sekılde yapmam ıcın donus su sekıldedır;
T.C. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)’ ne 23.05.2018 tarihinde yapmış olduğunuz ...............sayılı başvurunuz 24.05.2018 tarihinde HAZİNE MÜSTEŞARLIĞI tarafından cevaplanmıştır:
Vatandaşlarımızın sigorta şikâyet ve önerilerinin hızlı bir şekilde işleme konulabilmesi ve daha rahat takip edilebilmesi amacıyla başvuruların elektronik ortamda alınıp değerlendirilmesini teminen e-başvuru sistemi hazırlanarak gerekli altyapı oluşturulmuştur.
Hazine Müsteşarlığına yapılacak sigorta şikâyet ve önerileri
http://www.turkiye.gov.tr adresinde
yer alan ‘’Sigortacılık Şikâyet Başvuru ve Takip” veya Hazine Müsteşarlığı bölümü kullanılarak yapılmaktadır.
Başvurunuz ile ilgili tüm işlemleri BİMER’in internet adresinden takip edebilirsiniz.
sonra ınternete
http://www.turkiye.gov.tr yazdım ve karsıma e devlet cıktı sonra arama butonuna Sigortacılık Şikâyet Başvuru ve Takip yazdım ve şikayet oluşturdum sizlerinde bilgisine sunmmak ısterım geçmişte olan sıkıntılarınızı buraya yazabılırsınız az cok demeden boyle uckagıtcıları sıkayet etmek gerekıyor kı bir başkasına yapamasınlar