Merhaba,
Servis kontrol etti ve değişmesi gerekir dedi. Yenisi ile değiştirildiği için şuan dediğiniz testleri yapamam.
Türkcell e olan mücadelenizden dolayı tebrikler.
Teşekürler yorumlariniz için.
Başka bir servise de gösterseydiniz. Bu durumda servisin tespiti şüpheli!
Çekiş düşüklüğü var mı, hissediyor musunuz? El freni çekikken yavaştan kalkmaya çalıştığınızda patinaj yapıyorsa baskıda sorun yoktur.
Tüm davalarda olduğu gibi Tüketici hakem heyetine de somut verilerle dilekçe yazmak gerekiyor.
Yakın zamanda Turkcell Superonline ile ikinci dönemdir 24 er aylık ev interneti taahhüdüm vardı. Taahhüt bitimine 1-2 gün kala uygun bir paket/kampanya var mı diye sordum ve olmayınca bitiminde iptal edin dedim. Ben başka bir servis sağlayıcıya geçtim. Adamlar aboneliğimi devam ettirmiş. Başka bir servisten internet alırken olmayan internet hattına 2 fatura daha kesmişler. Üstelik taahhütten iki gün sonra online işlemlere giriş yapabildiğimi fark ettim ve müşteri temsilcisine durumu izah ettim. Bana yok ıslak imza gerekiyor gibi bir sürü laf etti. Dedim her işi onaylıyor musunuz deyip telefonla yapılan dönemde ne ıslak imzası? Neyse Tüketici Hakem Heyetine gittim ve can alıcı cümlem şuydu; "Taahhüd sonunda yeni dönem için onayım alınmadan sözleşme devam edemez, taahhüt olabilmesi için her iki tarafın da mutabık olması gerekir" gibi bir cümle ile taahhüt sonrası faturaların iptaline diye karar çıktı. Meğerse kanunda da benzeri bir durum varmış.
SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
12 k da baskı balata bitirmek için baya baya bi acemi olmak lazım ki siz 23 yıllık şoförüm diyorsunuz. Servisin neden böyle yaptığını anlamak da güç. O kadar para ver sıfır araç al sonra da sürücü kaynaklı desinler. Durumu zorlamaya devam edin bence. Genel merkezle iletişime geçmekte fayda var.
Merhaba, aynen dediğiniz gibi çok can sıkıcı bir durum. Bu gibi sorunlarla karşılaşmamak için sıfır araç alıyoruz ama yine karşılaşıyoruz.
Teşekkürler.
SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
@BilginT aynı problemi arkadaşım Renault Sandero Stepway aracında yaşadı, yetkili servis distribütör ile koordine ederek arızayı giderdi.
Skoda servisleri ve Yüce Oto sattıkları araçların arkasında durmuyor, müşteriyi mağdur ediyor. Bizzat yaşadığım tecrübelerime istinaden yazıyorum bunu.
Size tavsiyem mahkemeye verin vakit kaybetmeyin, araç alındığında özellikle ilk 6 ay çok önemli değişim için.
Merhaba,
Benim durumumda da servis distribütöre yazdı, ama distrübütör kabul etmedi. Hatta sonrasında ben Çek Cumhuriyeti'ndeki üretici fabrikaya da yazdım. Onlar da Türkiye distribütörü Yüce Oto ya yönlendiriyor. Sonuna kadar devam... ama Skoda dan soğudum.
SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
12 k da baskı balata bitirmek için baya baya bi acemi olmak lazım ki siz 23 yıllık şoförüm diyorsunuz. Servisin neden böyle yaptığını anlamak da güç. O kadar para ver sıfır araç al sonra da sürücü kaynaklı desinler. Durumu zorlamaya devam edin bence. Genel merkezle iletişime geçmekte fayda var.
Selam tekrar,
Türkiye distribütörü Yüce Oto ile görüştüm ama onlar da ürünlerinin arkasında durmuyor. Hatta sonrasında Çek Cumhuriyetindeki üretici fabrikaya bile yazdım.
SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi