[MENTION=13384]Forever[/MENTION]
50 TL cilerden olabilir misin?
Şaka bir yana, işin aslı bir de yakıt hususu var. Kirli yakıt almış olabilirsin veya zamanla depoda kalıntı birikmiş olabilir ve filtreden kurtulmuş olabilir bir miktar partikül. Bu da kısa süreli tıkanmaya sebep olmuş olabilir. Yakıt azsa bu risk daha da yüksek oranlara çıkabilir.
Yakıtı nereden alıyorsun sürekli aynı yerden mi ve hangi marka? arada bilmediğin bir yerden almak zorunda kaldın mı hiç? genelde uzun yol yaparken olabilir.
Bir de aracın bakımı ne zaman yapıldı en son yakıt filtresi değişti mi? (zaten 0 mış arac daha 7500 de
)
Akün bereket iyi durumda ki o kadar çok marş yapmana rağmen israrla gömçürmüş ve hala s/s devrede (diye yazmıştım ki zaten 3 aylıkmış akü daha yeni gördüm). Ama ilerleyen günlerde akünü ölç ve s/s yine takip et.
Akü bu olaydan önce iyi durumda olsa bile eğer kaybettiği enerjiyi yerine kısa bir zaman dilimi içerisinde geri koyamazsa, zamanla zayıflayabilir.
Bence şarj aletin varsa aküyü yine de şarjla ömrü uzun olsun.
Bu arada 0 araç hemde superb niye EFB akü var ki onda. AGM olmalı aslinda da neyse...