škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2021 Octavia Hız Sabitleyici Sorunu,Çözümü ve Yaşananlar

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı obalci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
herkese merhabalar;

1 ay önce DOD'dan 2021 model 1.0 etec elite aracımı aldım. Aldıktan 2 hafta sonra hız sabitleme sisteminin çalışmadığını gördüm. Sinyal kolundan aktifleştirdikten sonra menüde sadece hız limitleme seçilebiliyordu. Hız sabitlemeyi seçemiyordum. Geçen hafta servise fren değişimi için gittiğimde bu sorunu da söyledim. İnceleme sonrası sorunun yazılım kaynaklı olduğunu ve yazılım güncellemesi yapılması gerektiğini söylediler ve benden 860 tl ücret talep ettiler. Ben de servise yazılımı son kullanıcı olarak benim bozamayacağımı ve ücret alınmaması gerektiğini söyledim ama kabul etmediler.Mecbur kabul ettik. Yazılım güncellemesi sonrası hız sabitleme sistemim çalışır duruma geldi. Yazılım güncellemesinden ücret alınmaması gerektiğini skoda Türkiye dahil her yere yazdım.  skoda Türkiye ile görüşmem neticesinde yazılımı bireysel olarak bozamayacağımı ve bu işlemin ücretsiz yapılması gerektiğini defalarca anlatmama rağmen  bu işlemin garanti bitmesinden dolayı paralı yapılacağını söylediler ve yardımcı olmadılar. Skoda Türkiye'nin bu ayıbını buraya da yazmak istedim.

Herkese iyi Forumlar


Çevrimdışı Blackadder59

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 443
    • Profili Görüntüle
Merhabalar. Geçmiş olsun. Artık canım ülkemde buna dahi şükreder olduk. En azından çözmüşler sorununuzu.  :)
Maalesef bu sadece Skoda ya özgü bir durum değil, Türkiye pazarındaki tüm markaların genel durumu. Aracı sattıktan sonra ilgi ve alaka sıfıra iniyor. Türkiye deki distribütör firmalar bizi sadece ticari birer kapı olarak görüyor. Kanunların bizi korumayacağını yada aşırı bürokrasi yüzünden bizim kanuna başvurmayacağımızı bildiklerinden, peşine düşsek dahi elimizin boş döneceğinden emin olduklarından dolayı bu durumu tüm firmalar lehlerine kullanıyorlar.
Avrupa yada Abd de yapsınlar bakalım başlarına neler geliyor. En basit örneği Vw emisyon skandalı.


Çevrimiçi rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Satın aldığınız yer hakkında kusurlu mal diye tüketici mahkemesine şikayette bulunun. Ödemenizi de ekleyin. Sonuçta e-devlet üzerinden 3-5 dakikalık iş. @blackadder59'un dediği gibi, hakkınızı arayın!


Çevrimdışı obalci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Merhaba;

İlk başvurduğum yer tüketici hakem heyetiydi. Sonucu bekliyorum.


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 876
    • Profili Görüntüle
Merhaba;

İlk başvurduğum yer tüketici hakem heyetiydi. Sonucu bekliyorum.

Edevletten yakın zamanda sorgu yaptınız mı? Kabul edip tebliğ edip cevap istenmiş mi karşıdan?


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2968
    • Profili Görüntüle
Sonucu bende merak ediyorum. Burada önemli olan bilir kişi raporu ne yönde olacaktır.  Her şeye hazırlıklı olun. "Vag com üzerinden müşteri müdahalesi olabilir" yorumu çıkabilir. Dolayısıyla mahkeme sizi haklı bulmayabilir.
Tabii burda servisi savunmuyorum, ancak olabilecekleri paylaşıyorum. Umarım leyhinize çözümlenir.
Tüm dünyada ve memleketimizde de aynı şekilde, ticari çıkarlar, satış ve servis politikalarını yönlendiriyor. İligli ülkedeki tüketici kanunlarına ve uygulanabilirliğne göre rüzgar çok anlamsız yönde esebiliyor.


Çevrimdışı obalci

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Edevletten yakın zamanda sorgu yaptınız mı? Kabul edip tebliğ edip cevap istenmiş mi karşıdan?

Merhaba;

Evet karşı tarafın savunması istenmiş. Cevap bekleniyor.