Evet bugun büyük ümitlerle gittim. Araba sahibinin babasıyla sanayide buluştuk. Ustama götürdüm.
Kaportacı baktı adamın söylediği gibi çamurluk dışında boyası çıkmadı.
Bosch arıza tespit cihazında klima ve egr hatalarını ve oksijen müşürünün performansının düşük olduğunu gördük.
ordan maltepedeki yüce otoya gittik.Hersene düzenli olarak bakımı yapıldığını kayıtlarda gördüm. Fakat 8 yaşındaki aracın trigerini değiştirmemiş servis.. sadece klima kompresoru ve fanına 2100 lira fiyat çektiler. Egr ve oksijen sensorunu saymıyorum:)
Daha sonra adamı gönderdim bostancı sanayide gezmeye başladım. klima kompresorunun vw grubu araçlarda motor çalıştığı sürece çalıştığını ve bu yüzden kronik problem olduğunu öğrendim. kompresor bozulduğunda oluşan çapaklar klima radyatörüne(kondenser) gittiği için kondenserin temizlemeyle kurtarılamayabileceğini değişirse daha sağlıklı çalışacağını söylediler. kondenser + kompresör 2 lisine sanayide 700 liradan 1200 liraya kadar işçilik dahil fiyat aldım.
Egr nin, borularında kurumlanmadan dolayı veya egrnin bozulmuş olmasından dolayı hata verdiğini parça fiyatının 150 küsür lira fiyatı olduğunu söylediler.
Sonuç
adama masrafımın bir kısmını karşılaması durumunda arabayı alabileceğimi söyledim. Adam dönüş yapmadı haber bekliyorum..
Çok heves etmiştim. Rengi ve donanımı hoşumuza gitmişti fakat kısmette yokmuş sanırım:)