Amerikadaki focuslar nası ama, minicik bişi fakat ordaki Fusionlara hasta oldumdu la be oğlum ben Burdakiylen alakası yok
Fusion hakikaten çok şık yahu.
Focuslarda ise benim anlamadığım şey ilk kasanın aynı olup sonraki kasanın şaftının kayması.
bizim halaoğlu yeni 1.6 t-vct focus titanyum almış bugün geliverdi bize tabiki benim ilk lafım hemen test edelim oldu:Dgörüşlerime gelirsek:
donanım zaten ful ne arasan var ondan kısa geçiyorum oraları:)
ilk defa 115hplik bir focusa bindim motor performans olarak çok iyi 0-100 10 saniye sanırsam, yani her türlü çakar bizim TDI a:D motorun performasnı bana göre çok iyi ara hızlanmaları çok güzel.yol tutuşuda çok iyi yani fizik kuralları dışına çıkmadıkça esp ye gerek kalmaz.Aracın üstünde michlen lastikler var oda yol tutuşunu olumlu bir şekilde etkiliyor.
Tüketime gelirsek araç daha 4000kmde yol bilgisayarı ortalaması 6 litre idi.Yanlız 5. vites oranı kısa, 3000devirde araç 100km hız yapıyor.buda yakıt tüketimini arttırıyor bence daha uzun yapabilirlerdi veya 6 vites olsaydı iyi olurdu.
son olarak aracın fiyatı bizim fabiayla aynı sayılır(aynı bayiden 5. ford aracımız bu belki onunda payı vardır)yani bir kez daha fabiaya verdiğimiz para içime otrdu:++::++:
Evet, çakıyor.
Bu arada tam da benim bahsettiğim kombinasyona binmişsin: 1.6 Ti-Vct Titanium:ok:
Şanzıman oranı hariç, yorumlarının hemen her noktasına katılıyorum. Şanzıman oranı konusu da sanırım göstergelere bakarken çok dikkat etmemekten kaynaklı bir durum. İnsan sürüş anında görüş açısı vb. nedenlerle yanlış görebiliyor.
Demem o ki, şanzıman pek de kısa değil. Özellikle 2. vitesi gayet uzun.
5. vitesi de 35km/s gibi bir 1000 devir hızına sahip ki, bunun bu araçta ideal olduğunu düşünüyorum.
Bu arada;
Michelin Primacy HP'ler nasıl ?
"Fabia'ya verdiğimiz paraya acıdım" demişsin; Skoda Fabia'ya Firestone'u kakalayıp satarken Ford bu cillop aracına Primacy HP'leri bezemiş de vermiş.