škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

cıtroen c4 dizeli nasıl bilirsiniz?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fenomen;166691
hepside mi aynı yoksa bazı modellerinde mi var?
ayrıca her yolda mı aynı yoksa bozuk yollardada mı aynı?

 
son makyajdan sonra ne durumda bilmiyorum ama makyajsız kasalarda bu durum var bozuk yada düz yol fark etmiyor aracın süspansiyonlarının çalışması ses için yeterli oluyor ama onun dışında güzel araç iç göstergelerde içinize sindiyse alınabilir herkez ortadan göstergeli aracı sevmez çünkü
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect


Çevrimdışı barbaros61

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 584
    • Profili Görüntüle
onuda arka amartisörlerin tam hatırlamıyom ama bi markanın amartisötüyle değişimiyle halledildiğini duymuştum



Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
şu ana kadar tasarım olarak en çok sevdiğim araçlardan biri.ama makyajlanmış olanını sevmiyorum.kısa yolda o malum sese katlanırız ama uzun yolda çekilmez tabii.test sürüşü yapabilirsek mesele hallolur.
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fenomen;166717
şu ana kadar tasarım olarak en çok sevdiğim araçlardan biri.ama makyajlanmış olanını sevmiyorum.kısa yolda o malum sese katlanırız ama uzun yolda çekilmez tabii.test sürüşü yapabilirsek mesele hallolur.


Abi amortisör sesi çok rahatsız etmiyordu.
Sadece arkada sanki üzeri halıfleksle kaplanmış plastik parçaların birbirine teması gibi lakırdıyordu.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
bir kaç arkadaşımda vardı alayıda kısa sürede elinden çıkardı abicim. 20000 kmdeki arabanın her yerinden ses geliyordu tuttuğum parça elimde kalıyordu. istedikleri kadar değil diye iddialaşsınlar bu gerçeği değiştirmeyecek. kısaca octi ni bırak mumu kibritle ararsn.

psa bakıyorsan citroen yerine pejo nuın kendisine bak derim. ama sırf o 1.6 dizeli istiyorsan psa nın o sınıftaki hiç bir arabası focusun eline su dökemez git gözününün yaşına bakma al focusu bak keyfine.
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2010, 19:58:03 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Bilmiyorum iç mekan banada güven vermedi.
Ama Allahı var 50.000deki arabanın,hemde krialık arabanın hiçbiryerinden ses gelmiyordu,taş gibiydi.
Plastiklerin köeşelerinde felan çapaklar vardı,ortadaki kül tablası yerinden çıkıyordu en ufak dokunuşta,teybin üstündeki plastik bastırınca esniyordu,ve kapı içleri aşırı dandikti.
Octiden sonra yavan gelir ama alışırım dersen yinede güzel araba:)


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Motor PSA motoru, güvenim tam.

Fakat direksiyonun ortası dönmüyor, mideniz bulanabilir sürerken.

Belki içine girer girmezde, zevk...


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Evet ya.. göbeği dönmeyen direksiyon mu olur.. Bizim hanım kullansa kesin kaldırıma çıkar.. Gerçi göbeği dönen direksiyonda da çıkıyor ama bunda en azından bahanesi olur.. cıks.. göbeği dönen olsun bence..


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Colt54;166759
Evet ya.. göbeği dönmeyen direksiyon mu olur.. Bizim hanım kullansa kesin kaldırıma çıkar.. Gerçi göbeği dönen direksiyonda da çıkıyor ama bunda en azından bahanesi olur.. cıks.. göbeği dönen olsun bence..


Konumu sabitken ne tarafa dönük belli olmuyor ilk 1 tur için. Ayrıca direksiyon arkasında kadran yok, harbiceddin çok itici bir iç mekanı var. AhmetH'nin dediği gibi ya sev ya terk etçi bi zevki var sitröşlerin.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
o ddilde c4 e o kadar dedim peder az önce geldi dizel ucuz d segmenti bul alacamdedi 407 al dedm :D


Çevrimdışı seyyah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1322
    • Profili Görüntüle
Direksiyonun ortasının dönmemesi tek elle çevirirken baş parmağı içerde unutunca problem olabiliyor. Motor güzel. Tiptronik viteslerde bütün vites geçişlerini hissettiriyor. Ayrıca arka kısım çok dar.


Çevrimdışı babako

  • Audiophile
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Arkadaşımda vardı satana kadar neler çekti,çok temizdi yakıt sarfiyatı yol tutuşu ve şekil olarak hoş araç.Ama C4 ne spor ne normal çizgilere sahip bir araç sanki tasarlayan ikisinin arasında kalmışta ortaya bir malzeme çıkartmış gibi.Malesef zurnanın son deliği ama amortisörden kaynaklı kronik bir sorunu varmış neler çekmişti çocuk,sattıda kurtuldu
Karar sizin ancak başınızı ağrıtacaksa uzak durmanızda yarar var


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
ya bu kadar yorumlardan sonra c4 e olan hayranlığım son buldu,vazgeçtim.octiye devam o zaman.arkadaşlar ben iki vites seçeneği arasında kaldım.bir mpi triptonik diğeride fsi triptonik.lpg li olanları var o vitesle bu lpg li octi perfprmansı nasıl olur.birde fsi li bir tane triptonik lpg li ola var.2,400 lpg+400tl ye beyin takılmış.sorunsuz diyor.tercihlerden en akıllısı hangisi olur.a4 octi olursa normal col.veya col.plus olur,a5 olursa hangisi sizlerin vereceği önerileri dikkate alacağım.
« Son Düzenleme: 11 Aralık 2010, 12:48:13 Gönderen: fenomen »
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
Arkadaşımda var benimde az yakıyor fenada gitmiyor eyvallah ama kıçından başından ses geliyor zırıldıyor deli eder adamı başka bir araç bakın derim..


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
lpgli fsi dan uzak dur sayın hocam :) 8v motoruda manuel almanı öneririm lpg istiyorsan. tiptronikte hiç çekmiyor o makine.