Arkadaşlar, araç motor olarak 10 numara; ancak bana sorarsanız canlı görmüş ve test etmiş biri olarak söylüyorum. İçi renk ve gösteriş bakımından daha çok göze hitap etmeliydi. Çift renk ya da fiestalardaki gibi uygun renk kombinasyonları falan. Küçük dokunuşlarla daha çekici olabilir. Özellikle Fabia II makyajsız elegancelardaki gibi içeride düğmeler hava çıkışları kapı kolları vs. yerlerde karbon ya da farklı renk seçenekleri olsaydı diye düşünmeden edemedim. Bir de yalıtım ah yalıtım ses yalıtımı ve yumuşak plastik kullanımı. Yetersiz değil ama daha iyi olabilirdi. 1.2 HTP'nin göğüsü neyse bu da aynı...
Bir de ufak tefek detaylar; yağmur, park ve far sensörü yok,dokunmatik ekran olayı yok, açılır tavan standart olmalı bence, 215-40-17 jant harbiden çok hoş, vites standart DSG topuzunun farklı rengi olsa daha çok ilgi çekerdi tahminim.
Gerçi bu saydıklarımın birçoğu eklenebilir özellikler; lakin çift renk dahil 46000 TL olan araç ne kadar olur tahmin edersiniz. Bununla birlikte fabrika saydıklarımı ortalama 5000 lira gibi bir rakama bağlardı herhalde ve 50000 civarına hem performans ve donanım hem de konfor ve görsellik dolu bir araca sahip olunurdu. Skoda Fabia RS'in de sınıfında pek rakibi olmazdı bence...
Aracın çekişi için şunu söyleyebilirim: Gerçekten kaputun altında bir canavar yatıyor. Koltuğa yapışma garantili. Ancak ince yanak lastikleri ve sert süspaniyonu ile en ufak çukurları direk omurganızda hissediyorsunuz. Asfaltı ağlatıyor o ayrı. Yol tutuş tabiki çok yeterli. 2.0 Dizel 170'lik Superb'i yiyiyor bu arada. Haa unutmadan DSG olduğu için bir önceki Fabia RS'den daha atak olmasına rağmen onun kadar ya da Octavia RS kadar sert vites geçişleri hissetmiyorsunuz. Bu da bence olumlu bir özellik.
Tavsiye ederim. İyi forumlar :ok:
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2010, 19:16:05 Gönderen: BuRZuM0765 »
[SIGPIC][/SIGPIC]1.2 HTP Ambiente Dinamik
Kapuçino Bej