Motora yazık etmek vs konuları tamamen kişisel görüştür
LPG benzinli mkotora kolaylıkla adapte edilebilen bir sistemdir. Fazla gözünüzde büyütmeyin bence
Soruna gelirsek. Aşağıdaki reçeteyi uygulamanızı öneririm;
- Ayar yaptırdığınız yere bir daha uğramayın atiker merkezi arayarak sorundan bahsedin ve düzgün bir servis önermesini isteyin.
- Arıza lambası neden yanıyor arıza kodunu öğrenin, muhtemelen lambda sensöründen dolayı karışım hatası alıyorsunuzdur.
- Sensörün sağlıklı olduğunu göstermek için aracı benzinde 4 gaz analiz cihazına sokun sonra lpg ye geçince 4 gaz analiz cihazına sokun. lambda değerlerini karşılaştırın. Arif olan anlar ama sizin ayar yaptırdığınız yer anlamayacağından her ikisininde 1.00 değerinde olması gerekir çok az bir sapma kabul edilebilir. Eğer lpg de 1.00 değilse karışım da bir problem var demektir.
- Aracın beynini resetletin. LTFT STFT değerleri sıfırlansın.
- Daha sonra sıfırdan araca kalibrasyon yapsınlar.
- Kalibrasyon sonrası soft tune sayfasını açarak her 500 devirlik bantlarda araca ayar yapılacak bir taraftanda lambda,STFT değerleri kontrol edilecek.
- Sonra yol testine çıkılacak yine aynı şekilde lambda ve stft değerleri benzine göre karşılaştırılacak.
- Sonra mutlu mesut aracınıza bineceksiniz
Kolay gelsin.