škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda Octavia Alarm ve DPF Problemi

y.tekin · 19 · 12797

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı octavia5

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 346
    • Profili Görüntüle
servis, siren ücreti için ne fiyat verdi acaba?? bu konuda da bilgilendirebilirseniz ihtiyaç duyanlar için güzel bir paylaşım olur selamlar ;)


Çevrimdışı y.tekin

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 137
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: octavia5;188337
servis, siren ücreti için ne fiyat verdi acaba?? bu konuda da bilgilendirebilirseniz ihtiyaç duyanlar için güzel bir paylaşım olur selamlar ;)

Araç garanti kapasamında olduğundan dolayı benden herhangi bir ücret istemediler. Parçanın yurt dışından geleceğini bildirip, geldiğinde arayacaklar bakalım.

Parça geldiği zaman ücretini öğrenirim. Tekrardan yazarım orjinal fiyatını.


Çevrimdışı y.tekin

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 137
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fmaka;188279
o siren bende de bozulmuştu çıkma siren buldum.işlem halledildi.
diğer sorunun çözülmesine sevindm
teşekkürler.

İlginç olan;  kapıları kilitleyince aynı sirenden cik cik ötmesi, Fakat alarm devreye girince aynı sirenden tık yok. :)


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: a_tansel;187960
Konuya tecavüz edecem ama;
 
DPF temizlemek için yüksek devir çevirmek gerekiyor anladığım kadarıyla, kitapçıkta 1400 devir üzerini yüksek olarak görüyorsa demek ki normal kullanımda 1400devir civarı yeterli oluyor.
O zaman bu durumda "dizeller yüksek devir ister" lafı çöpe mi gidiyor?

Alıntı yapılan: dgn;188169
Kitapçık turbonun girdiği andan itibaren yüksek devir ilan etmiş desenize.
 
Valla benim arabam 2000devre kadar ölü CR motoru bilemiyeceğim.

 
Ihtiyaca gore degisen bir konu. Amac tam gaz verip hizlanmak ise elbette biraz daha yuksek devirlerde yuklenmek gerekiyor. Ama tatminkar guc alinabilen devir araligi da zannettigimiz kadar dar degil. Ben ekonomi odakli kullandigimda ornegin Eskisehir yolunda 1500-2000 devir arasinda geziyorum.
 
Ayrica belirtmem gereken 2 konu daha var:
 
Kitapcikta "yuksek devir" ifadesi yer almiyor. Yani yuksek devirden ne anlayacagimiz hala bize kalmis.
 
Ikinci olarak da bu ortaya konan 1400 devir degeri DPF'li 1.4 TDI Cordoba'ya ait. Farkli motor seceneklerinde farkli devir degerleri soz konusu olabilir.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]