škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Ferrari Italia vs Audi RS6 Evotech

kadir_ · 29 · 10616

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı D B K

  • Detailing e Dönüş..
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 282
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tugber.com
Alıntı yapılan: skodam_1985;193258
:++::++::++::++: belki onlarda eksiltmek istiyolardır :++::++::++: yaw bizim foruma dağıtsın 600 hpyi :D:D:D herkese 2 şer hp düşer heralde :++:   :D
:++::++::++::++: :D bırak abı 600 hp onlarda kalsın bız vıdeolardan ızleyelım :D biz o hp lerle fazla yaşamayız :D


Çevrimdışı skodam_1985

  • Yaşayan Efsane
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2703
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: D B K;193261
:++::++::++::++: :D bırak abı 600 hp onlarda kalsın bız vıdeolardan ızleyelım :D biz o hp lerle fazla yaşamayız :D
Verceklerse versinler yaw engellemesene :++::++::++:
2011 Skoda Octavia 1.6 TDI CR Elegance Beyaz
Mercedes Benz E320 Avantgarde 2001 Siyah


Çevrimdışı D B K

  • Detailing e Dönüş..
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 282
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tugber.com
yok yaw vermesınler :D pıyasada herkes sagımızdan solumuzdan gecer valla :D ben kabul etmıom 115 hp ıle mutluyum ben :D


Çevrimdışı skodam_1985

  • Yaşayan Efsane
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2703
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: D B K;193267
yok yaw vermesınler :D pıyasada herkes sagımızdan solumuzdan gecer valla :D ben kabul etmıom 115 hp ıle mutluyum ben :D
:++::++::++:iyide kırmızı ışıkta sana baksalar daha doğrusu arabana baksalar o bile yetmez mi :++::++::++: bende mutluyum 105 Hp ile ama :D:D:D  ayrı ayrı meseleleride var bunların
2011 Skoda Octavia 1.6 TDI CR Elegance Beyaz
Mercedes Benz E320 Avantgarde 2001 Siyah


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Birde benim bildiğim Italia atmosferik yani turbo beslemeli değil ama 9 bin devir çeviriyo öte yandan RS6 Turbo beslemeli hatta twin turbo bile olabilir onuda geçtim arada 250 hp var.Kullanan kişiden de bu kadar fark etmez bana göre adam gayette seri kullanıyor.


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;193327
Birde benim bildiğim Italia atmosferik yani turbo beslemeli değil ama 9 bin devir çeviriyo öte yandan RS6 Turbo beslemeli hatta twin turbo bile olabilir onuda geçtim arada 250 hp var.Kullanan kişiden de bu kadar fark etmez bana göre adam gayette seri kullanıyor.


Twin Turbo,Kompresör ne ararsan var bildiğim kadarıyla RS6da :D
Şöför+Aerodinami cart curt girince o 250 beygirin bi faydası yok be kadir.
Ferrarinin tork ne alemde,onunki ne alemde bilmek lazım.Sonuçta oynanmış motor.
Ayrıca zaten videodada görüyosun,300den sonra Audi beygirin faydasını görüp uzamaya başlıyo.


Çevrimdışı Arguss

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle
Ferrari italia V8 4500cc 570 hp, 540nm tork, 1380 kg. 0-100 3.4sn.
Audi Rs6 stock 5.0 FSI V10 BiTurbo 580 hp, 650 nm tork, 2030 kg. 0-100 4.6 sn.
Audi Rs6 MTM 5.0 FSI V10 BiTurbo 702 hp, 785 nm tork, 0-100 3.6 sn.
Evotech işlemli Rs6 için tork verisini bilmiyorum ama MTM ile aynıdır hemen hemen...


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Arguss;193342
Ferrari italia V8 4500cc 570 hp, 540nm tork, 1380 kg. 0-100 3.4sn.
Audi Rs6 stock 5.0 FSI V10 BiTurbo 580 hp, 650 nm tork, 2030 kg. 0-100 4.6 sn.
Audi Rs6 MTM 5.0 FSI V10 BiTurbo 702 hp, 785 nm tork, 0-100 3.6 sn.
Evotech işlemli Rs6 için tork verisini bilmiyorum ama MTM ile aynıdır hemen hemen...

Benim tahminin 750 hp olduğuna göre 800 nm torku rahat vardır üstelik bi turbo çift turbo yani nasılda atmosferik bir alet böyle öttürüyor hala çözemedim :D


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Abi Aerodinami ve şöförden başka hiçbirşey gelmiyor aklıma.


Çevrimdışı Blackbird

  • DT Gediklisi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 640
    • Profili Görüntüle
Ferrarinin güç ölçümü yüzlerce kez deneyerek lanse edilmiştir.570 hp diyorsa 3 aşağı 5 yukarı öyledir.
 
     Ancak RS6 sonradan modiye edilmiştir ve hangi dyno da ölçülmüştür,  hangi tür dyno modelidir gibi gibi değişkenleri vardır.750 hp demiş ama  lastikte whp mi yoksa motordan mı ölçüm alınmış bilinmiyor.

  Ferrari atmosferik RS6 turbo bir araç bu 2 araç aynı beygirde olsa bile sonuç aynı olmaz.

   Çok fazla değişken var ama tek değişmeyen şey var  P A R A oda bir kısım ruslarda oldukça fazla.   :)

  Dragtimes ın videoları zevkli oluyor özellikle vimeo dan HD izlemenizi tavsiye ederim.


Çevrimdışı Arguss

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;193344
Benim tahminin 750 hp olduğuna göre 800 nm torku rahat vardır üstelik bi turbo çift turbo yani nasılda atmosferik bir alet böyle öttürüyor hala çözemedim :D

Aerodinamik böyle birşey işte, aynı motoru r8'e koyarsan farkı görürsün kim kimi öttürür :) Aradaki 620 kg. ve rüzgar tutunması  150-200 hp. oynatır kafadan...
Bunlar birbirinden çok farklı araçlar, neredeyse alakaları yok, Atmosferik motorun yaptığına değilde RS6'nın o kasayla neler yapabildiği teknik açıdan daha ilginç yani :) Ayrıca İtalia'daki motor Performans ödüllü bir makina

Alıntı yapılan: Blackbird;193346
Ferrarinin güç ölçümü yüzlerce kez deneyerek lanse edilmiştir.570 hp diyorsa 3 aşağı 5 yukarı öyledir.
 
     Ancak RS6 sonradan modiye edilmiştir ve hangi dyno da ölçülmüştür,  hangi tür dyno modelidir gibi gibi değişkenleri vardır.750 hp demiş ama  lastikte whp mi yoksa motordan mı ölçüm alınmış bilinmiyor.

  Ferrari atmosferik RS6 turbo bir araç bu 2 araç aynı beygirde olsa bile sonuç aynı olmaz.

   Çok fazla değişken var ama tek değişmeyen şey var  P A R A oda bir kısım ruslarda oldukça fazla.   :)

  Dragtimes ın videoları zevkli oluyor özellikle vimeo dan HD izlemenizi tavsiye ederim.

Aynen BiTurbo bir makine sonuçta bu yazılımla bile Beygir ve Tork'ta çok ciddi ivmelenme alınabilir alınan değerler absurt değerler değil kaldıkı 956 hp olduğunu iddia eden Rs6'lar var ne kadar doğru bilinmez ama doğruysada ciddi bir emek ister İşin içine turbo, enjektör, yazılım, v.s. v.s. bir sürü setup'u olmayan işlem ve cesaret ister bunlarda Para demek tabiki...

Ama bu aracın çok videoları var araçta ciddi bir tork olduğu ayırdığı araçlardan belli


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
vay anam vay

 bizim sitede yakıt ortalamsını nasıl düşürürüz diye konu açıyoz haklı olarak adamlar dayıyor 300 e .bide küfür ediyor arada yerim o rusu ben adamın asabını bozmasınlar :)

Ou bunu bırakta ilk başta ferrariye cila atasım geldi :) abi bi cila atıyım ( kırmızı ışıktaki cam siliyimmi abi diyen gibi oldum ama )


Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
İşte bu yüzden Ferrari'yi sevmiyorum :++::++::++:
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta


Çevrimdışı skodam_1985

  • Yaşayan Efsane
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2703
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SubaruOutback;193446
İşte bu yüzden Ferrari'yi sevmiyorum :++::++::++:
:++::++::++: Yorumunuzu dönüp bidaha okudum :D:D:D:D sevmiyorum mu seviyorum mu diye :++: ilk bakışta öylesine bakıyodum yorumlara sevmiyorum yazdı tekrar dönüp baktığımda ise aynı yorumu gördüm ve şaşırdım :D:D:D
 
neyse hikaye gibi oldu :D
2011 Skoda Octavia 1.6 TDI CR Elegance Beyaz
Mercedes Benz E320 Avantgarde 2001 Siyah