Benim tahminin 750 hp olduğuna göre 800 nm torku rahat vardır üstelik bi turbo çift turbo yani nasılda atmosferik bir alet böyle öttürüyor hala çözemedim
Aerodinamik böyle birşey işte, aynı motoru r8'e koyarsan farkı görürsün kim kimi öttürür
Aradaki 620 kg. ve rüzgar tutunması 150-200 hp. oynatır kafadan...
Bunlar birbirinden çok farklı araçlar, neredeyse alakaları yok, Atmosferik motorun yaptığına değilde RS6'nın o kasayla neler yapabildiği teknik açıdan daha ilginç yani
Ayrıca İtalia'daki motor Performans ödüllü bir makina
Ferrarinin güç ölçümü yüzlerce kez deneyerek lanse edilmiştir.570 hp diyorsa 3 aşağı 5 yukarı öyledir.
Ancak RS6 sonradan modiye edilmiştir ve hangi dyno da ölçülmüştür, hangi tür dyno modelidir gibi gibi değişkenleri vardır.750 hp demiş ama lastikte whp mi yoksa motordan mı ölçüm alınmış bilinmiyor.
Ferrari atmosferik RS6 turbo bir araç bu 2 araç aynı beygirde olsa bile sonuç aynı olmaz.
Çok fazla değişken var ama tek değişmeyen şey var P A R A oda bir kısım ruslarda oldukça fazla.
Dragtimes ın videoları zevkli oluyor özellikle vimeo dan HD izlemenizi tavsiye ederim.
Aynen BiTurbo bir makine sonuçta bu yazılımla bile Beygir ve Tork'ta çok ciddi ivmelenme alınabilir alınan değerler absurt değerler değil kaldıkı 956 hp olduğunu iddia eden Rs6'lar var ne kadar doğru bilinmez ama doğruysada ciddi bir emek ister İşin içine turbo, enjektör, yazılım, v.s. v.s. bir sürü setup'u olmayan işlem ve cesaret ister bunlarda Para demek tabiki...
Ama bu aracın çok videoları var araçta ciddi bir tork olduğu ayırdığı araçlardan belli