Yerinizde olsam özellikle belirttiğiniz viteslerde aracı manuel moduna alıp belirli devir aralıklarında denerdim. Mesela ilk önce tork'un maksimum düzeyde olduğu 1500-2500dd aralığında, ondan sonra torkun düşmeye başladığı 3000-3500dd aralığında ve torkun en düşük olduğu 4500dd civarlarında bir üst viteslere geçiş yapıp sarsıntıyı devirlere göre gözlemlerdim.
Sonra herhangi bir bayiide test aracı konumundaki başka bir Dsg şanzımanlı 1.6TDI araçla teste çıkıp geçişleri tekrar gözlemlerdim.
En azından aracınızda gerçekten bir sorun var mı, yoksa hepsi mi bu şekilde çalışıyor, kafanızda biraz da netleşmiş olur.
Umarım en kısa zamanda çözüme ulaşırsınız. Gelişmelerden haberdar ederseniz seviniriz.