arkadaşım dünyanın en çok satan aracı sırf motoru iyi diye mı tercih ediliyor? bir araç sürücüsüne her anlamda en az sorunu çıkarıyorsa tercih edilir.demek ki diger araçlardan genel anlamda daha iyi olduğundan bu kadar çok ınsan tercih ediyor sırf motoru iyi diye binlerce insan bu aracı tercih etmez.benim ihtiyaçlarımı karşılıyor olsaydı hiç düşünmeden ilk tercihim toyota corolla olurdu.
arabanın ne kadar sattığının, kimin ne için tercih ettiğinin benim için pek önemi yok. ben öyle yılın arabası vs. ödüllerini de pek takmam.
kendi tecrübe ve yaşanmışlıklarım benim için en önemli kriterdir.
çok satan araba iyi araba olsaydı Türkiyenin en iyi arabası tofaşla renault olurdu.
Türkiyede her 100 araba sahibinden 75 tanesinin ezbere araba aldığını biliyorum.
bizim araba kültürümüz daha aile ihtiyacı için ticari araba almakla sınırlı.
paran varsa sırf hava olsun diye 3.000-5.000 cc. motorlu devasa arazi arabalarını alıp otobanlarda finğ atmakla sınırlı. 300.000-500.000 liralık arabaları bayiden çıkartıp lpg ciye sokmakla sınırlı.
bizler gibi bu işleri araştıran kişileri bir kenara koyup çevrendeki diğer araba sahiplerine sor; arabalarının kaç hp olduğunu, ağırlığının kaç kğ. olduğunu, kaç tork ürettiğini. %90 nının bilmediğini göreceksin.
ayrıca sen bu arabayı hangi sebeplerden dolayı tercih ettin diye sor yine büyük bir çoğunluğu makul bir cevap veremeyecek.
bir arabanın sürücüsüne her anlamda en az sorunu çıkarması başlı başına tek tercih nedeni olmuş olsa ilk alınacak arabalar clio ile albea
araba kullanma konusunda dünyadaki şartlar ile Türkiyedeki şartların uzaktan yakından alakası yok. honda avrupa otobanlarında kullanılır, orada lastik sesi olmaz, orada yollar göz kararı değil bilimsel formüllere dayalı yapıldığı için aracın yol tutuşunun buradaki kadar önemli olması gerekmez.
orada bir vakitte otoyola inekler, köpekler fırlamaz.
orada otobanda kasislere düşmezsin.
bana honda sessizdir, kaportası ince değildir yaslansan esnemez, honda iyi yol tutar, hondaya bindinmi kendini tankın içine binmiş gibi hisedersin diyebilecek varmı?
üstüne üstelikte bu arabaya 50.000 lira para istiyorlar utanmadan. her kesin kendi tercihi ve beklentisidir beğenen alır.
honda benim için dün de motoru hariç ikinci sınıf bir araba idi, bu günde aynı.
ne zaman adam gibi bir araba yapıp adam gibi bir fiyat politikası izlerler o zaman düşünürüz honda almayı.
sorunsuzluk tek tercih nedenim olsa ve araba alacak olsam o zaman yine honda değil ondan ince işçilik kalitesi anlamında daha düşük olmasına rağmen toyota alırım.