škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

A5 Octi'ciler buraya!

fenomen · 938 · 523291

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı murat08

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
2005 1.6 fsi elegance granit gri ile burdayım geçen yıl da 2003 1.6 mpi  elegans beyaz ile aranızdaydım kısacası kuşak atlayarak tam gaz devam :)





Çevrimdışı ufukaker

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
octi A6 KASA 1.6TDI. 205 55 R16 KIŞ LASTİĞİ SAVA ESKİMO +S3 MUHTEŞEM BU SABAH DENEDİM KARDA EN UFAK PATİNAJA DÜŞMEDİ SERT BAYIR YUKARI


Çevrimdışı ufukaker

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Millet acil yardim. 2012 a6 kasa diye geçiyor galiba octim var1.6tdi. Arabamin garantisi 2gün önce doldu ve arka sileceğim bozuldu. Söktüm silecek motoru çarkli sisteminin üstünde elektronik bir devrede sorun var sanirim içine su geçmiş galiba nemli idi. Motoru çalişiyor elektrik sistemi düzenli çalişiyor yani sokete düzenli elektrik geliyor. Elektronik devreyi kurusun diye peteğin üsütne koydum başina gelen varmi


Çevrimdışı ufukaker

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
yanlız yeni bir sorunum var sağ ön tekerlek sanki tenekeye sürter gibi acaip bi ses çıkarmaya başladı kar lastiklerini taktıkdan sonra. tamiricye gittim dediki lastik çıkarırken eğerek bükerek çekiyorlar arkadaki sacı eğiyorlar dedi. usta yoğundu pazartesi bakıcaz artık soruna.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Alıntı yapılan: ufukaker;486561
Millet acil yardim. 2012 a6 kasa diye geçiyor galiba octim var1.6tdi. Arabamin garantisi 2gün önce doldu ve arka sileceğim bozuldu. Söktüm silecek motoru çarkli sisteminin üstünde elektronik bir devrede sorun var sanirim içine su geçmiş galiba nemli idi. Motoru çalişiyor elektrik sistemi düzenli çalişiyor yani sokete düzenli elektrik geliyor. Elektronik devreyi kurusun diye peteğin üsütne koydum başina gelen varmi


Benimde 2011 octimin anteni kırıldı,otomatik yıkama yaptırırken.Servise gittim ellerinde yokmuş,gelince haber edeceklerini söylediler,1,5 ay oldu haber yok.Radyo çekmiyor,özel tesisatçıya gittim oda bana jettaların anteninin uyumlu olacağını söyleyerek gittim aldım,üstelik fiyat olarakta Skoda servisinin fiyatının yarısına alarak sorunu çözdük.Sonuç olarak elektronik sorunlarda hep sıkıntı yaşanıyor,neyseki Vw yedek parçaları sorunu çözüyor.



Çevrimdışı mmaslan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: murat08;483669
2005 1.6 fsi elegance granit gri ile burdayım geçen yıl da 2003 1.6 mpi  elegans beyaz ile aranızdaydım kısacası kuşak atlayarak tam gaz devam :)[/QUOTMurat LPG limi aracın.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com

Çevrimdışı HALUK

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
MERHABA BEN YAKLAŞIK 6 AY ÖNCE SIFIR 2014 1.4 140 BEYGİR BENZİNLİ DSG OCTAVIA ARAÇ ALDIM.ALDIĞIM GÜNDEN BERİ BAZI SORUNLAR YAŞADIM.SERVİS SORUNLARI ÇÖZMEDE ÇOK YETERSİZ KALDI.BİR KISMINI HALLETTİK.FAKAT BİR SORUNUMA KARŞI SÖYLEDİKLERİ BENİ TATMİN ETMEDİ.BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.BENİM ARAÇ İLE BELLİ BİR SÜRATTE GİDERKEN, HIZLIDA OLSA YAVAŞ TA OLSA FRENE BASINCA ARAÇ YAVAŞLAYINCA ÖNCE DEVİR SAATİ DÜŞÜYOR, SONRA KENDİLİĞİNDEN DEVİR SAATİ YÜKSELİYOR.YANİ GAZ VERİYOR.BU VERDİĞİ GAZDA BAYAĞI SESLİ BİR ŞEKİLDE HİSSEDİLİYOR.BU KONUDA SERVİSİN BANA VERDİĞİ CEVABI SİZLERE YAZIYOR VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM.BU CEVAP BENİ TATMİN ETMEDİ.BENİM ARACIN AYNISINDAN DA OLMADIĞI İÇİN TEST ETME İMKANIMIZ OLMADI. BAŞKA BİR DİZEL DE DENEDİK.ONDADA YAPIYOR FAKAT, DEVİR SAATİ BENİMKİ KADAR DEĞİL, ÇOK AZ YÜKSELİYOR.ONADA SENİN ARAÇ 140 BEYGİR OLDUĞU İÇİN FARK BU YÜZDEN DEDİLER.SERVİSİN CEVABI:aracın ESP kontrol ünitesinde MSR özelliği var.MSR, gerekli bilgileri tekerlek devir sensörlerinden ve motor yada şanzıman kontrol ünitesinden alır.Kontrol ünitesi tahrik tekerleklerinde kayma algıladığı anda MSR veri yolu üzerinden motor kontrol ünitesine bilgi verir.Tahrik tekerlekleri yeniden araç hızına uygun şekilde dönene kadar, motor devri hafif bir şekilde artırılır. bu sayede araç yönlendirilebilir durumda kalır ve sürüş dengesi muhafaza edilir.Bu son derece normal bir durum.Aynı özellikteki başka bir araçta da deneyerek (aynı yolda, aynı koşullarda) durumu ispat edebilirsiniz. Problem yok.Normal davranış tarzı.CEVAP BU.YANLIZ BURDA ARACIN KAYMASI FİLAN SÖZ KONUSU DEĞİL, BİRDE HAFİF BİR ŞEKİLDE ARTIRMIYOR.BAYAĞI BİR GAZ VERİYOR.SAYGILARIMLA, CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.


Çevrimdışı burakdlkra

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı yakupemreucak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı ilkerA5

  • SkodaTR
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 383
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: HALUK;488318
MERHABA BEN YAKLAŞIK 6 AY ÖNCE SIFIR 2014 1.4 140 BEYGİR BENZİNLİ DSG OCTAVIA ARAÇ ALDIM.ALDIĞIM GÜNDEN BERİ BAZI SORUNLAR YAŞADIM.SERVİS SORUNLARI ÇÖZMEDE ÇOK YETERSİZ KALDI.BİR KISMINI HALLETTİK.FAKAT BİR SORUNUMA KARŞI SÖYLEDİKLERİ BENİ TATMİN ETMEDİ.BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.BENİM ARAÇ İLE BELLİ BİR SÜRATTE GİDERKEN, HIZLIDA OLSA YAVAŞ TA OLSA FRENE BASINCA ARAÇ YAVAŞLAYINCA ÖNCE DEVİR SAATİ DÜŞÜYOR, SONRA KENDİLİĞİNDEN DEVİR SAATİ YÜKSELİYOR.YANİ GAZ VERİYOR.BU VERDİĞİ GAZDA BAYAĞI SESLİ BİR ŞEKİLDE HİSSEDİLİYOR.BU KONUDA SERVİSİN BANA VERDİĞİ CEVABI SİZLERE YAZIYOR VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM.BU CEVAP BENİ TATMİN ETMEDİ.BENİM ARACIN AYNISINDAN DA OLMADIĞI İÇİN TEST ETME İMKANIMIZ OLMADI. BAŞKA BİR DİZEL DE DENEDİK.ONDADA YAPIYOR FAKAT, DEVİR SAATİ BENİMKİ KADAR DEĞİL, ÇOK AZ YÜKSELİYOR.ONADA SENİN ARAÇ 140 BEYGİR OLDUĞU İÇİN FARK BU YÜZDEN DEDİLER.SERVİSİN CEVABI:aracın ESP kontrol ünitesinde MSR özelliği var.MSR, gerekli bilgileri tekerlek devir sensörlerinden ve motor yada şanzıman kontrol ünitesinden alır.Kontrol ünitesi tahrik tekerleklerinde kayma algıladığı anda MSR veri yolu üzerinden motor kontrol ünitesine bilgi verir.Tahrik tekerlekleri yeniden araç hızına uygun şekilde dönene kadar, motor devri hafif bir şekilde artırılır. bu sayede araç yönlendirilebilir durumda kalır ve sürüş dengesi muhafaza edilir.Bu son derece normal bir durum.Aynı özellikteki başka bir araçta da deneyerek (aynı yolda, aynı koşullarda) durumu ispat edebilirsiniz. Problem yok.Normal davranış tarzı.CEVAP BU.YANLIZ BURDA ARACIN KAYMASI FİLAN SÖZ KONUSU DEĞİL, BİRDE HAFİF BİR ŞEKİLDE ARTIRMIYOR.BAYAĞI BİR GAZ VERİYOR.SAYGILARIMLA, CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.


hocem merhaba

A7 kategorisine acarsanız daha hızlı cevap alabilirsiniz.