bugün sanayiye gittim şu sis farı olayı aklımdaydı bugün çıkarttım aradan. bi çift sis farı aldım, orijinal Hella değil, ama o eriyenlerdende değil. orta kalite bir şey buldum üstünde TUV bandrolü vardı.
rölesinide unutmadan aldım. sonraki problem ise anahtar ve çerçeve idi. malum üstündeki çerçevede sis yerleri pasif durumda. ya kesilecek yada yenisi alınacak.
adam kesmeye 10 lu 20 TL li laflar etmeye başladı telefonda. ciddi ciddi para alacak yani. dedim ula bu çerçevenin çifti kaç lira, oda 20 TL dedi. dedim ne uğraşacam yok oturdu oturmadı güzel oldu olmadı, iki de çerçeve at poşede...
ordan çıktık elektrikçiye gittim. anlaştık. işleme başlandı. işlem sırasında pek başında kalamadım aracın ama extrem bir şey yok. sis montajı, çerçeve, hat, kablo, röle, sigorta ve en son içeri giriş.
dananın kuyruğu içeri girerken koptu. adamlar resmen giremiyor içeri, bende olaya el attım şahin gözlerimle içerden ve motor bölümündeki kablonun geleceği seviyeyi hesaplayıp buluverdik
gelelim anahtarı nere verecez... Irfan Hocam saolsun sabah fikir verdi bu konuda, mantıklısı ön sis yeride olan bir anahtar almaktı ama üşendim doğrusu. arka sislere bağlamayı öneriyorlar, ben ise şiddetle reddediyordum
kısaları yakmadan yanmıyor, hemde arka sisleride yakmak istemiyorsan vay haline, adamı lambalardan soğutur tipi olmuyor ya her Allah'ın günü...
içeride ayrı bir bölüme anahtar çekecen hiç karışmam dedim. öylede yaptı.
işte bir kaç foto.
anahtarı direksiyonun altındaki hiç bi sefer dahi kullanmadığım göze çekmesini söyledim. iyide oldu, hiç belli olmuyor etrafta kirlilik yapmıyor.
kablosu aradaki...
bunuda özellikle akü kapağının altında kalacak şekilde bıraktırttım sabitlettirmedim sağa sola, hem gerek yok zaten akü kapağı var, artı sigorta atınca ney değişmem kolay olur.
güzelde oldu.
sisler yanmazken o kara kapaklı yerdeki görüntü kirliliğide gitmiş oldu.
buda önceki sayfalardan ledli park ve coolblue beyaz ampuller. tek sorun kısalar beyaz, sisler sarı :lol:
bunlarda arttı, ihtiyacı olan, düşüren kıran olursa buyursun...