Gökhan geçmiş olsun.
Gözünü korkutmak istemem ama, Markalı bir ürün olsaydı işin daha kolay olurdu.
Bence hemen tüketici hakları ile ilgili yere müracaatını yap ve adamlara da bahset.
Ben de bir kaç defa böyle olaylar yaşadım. Her defasında ürün eve gelmeden, kontrol etmeden parayı vermeyeceğim, senet imzalamayacağım, kredi kartına taksit yapmayacağım dememe rağmen, gene de böyle hatalar yapıyoruz.
Aslında en güzeli, mal eve, para dükkana şartını koyup, o şekilde alışveriş yapmak.
İşine gelirse verir işine gelmezse vermez. Diğer türlü kendi paramızla rezil olup, canımız sıkılıyor.
En son, ......' dan değerli taşlardan oluşmuş % 75 indirimli teşhir malı 2 adet avize aldık.(1090 tl /11 taksit)
Eve geldi Hanımın hastahane işleri nedeniyle paketi açamamıştık.
2 gün sonra açtık ki ne görelim.
Paketleme ve nakliye nedeniyle haşat ,, hemen resimlerini çekip, elektronik ortamda gönderdim. Ayrıca güzel bir dilekçe ile hem yazılı hem de sözlü müracaatımdan sonra,,resimleri de görüp, ikna oldular.
Fakat Avizeleri gelip almaları 1 haftayı buldu. Tabii o süre içerisinde salonun ortasında duruyorlar (elleyemiyoruz bizden kaynaklı bir şey olmadığını ispatlamak için) o halini düşünün bir yandan .......hanım ameliyat olmak için hastahaneye yatacak ....falan ..
bu arad da bir taksitini de ödedik...
kötü günlerdi....
neyse aldılar ve iadeyi yaptılar. Şimdi her ay hesap extrasini kontrol edeceğiz.
Bize yaşatılanlar istemiyerek de olsa kötüydü, paramızla rezil olduk... Bu şekilde son alış verişim olacak inşallah....