Hareket halindeyken oluyormuş abi,araç kalkarken sorun yoksa baskı-balata olamaz.
Soğukken balata daha rahat toparlar kendini.Isındıkça tutmamaya başlar.Şöyle bişey yapabilir Efe araç bağırmaya başladığında arabayı durdurup tekrar kaldırmaya çalışsın soğuk halindeki gibi kalkıyorsa balatadan değildir derim. Dizel turboları hakkında çok bişey bilmiyorum oyüzden bişey diyemem. Ama normal kalkan bir arabayla Keçiörenin tepesinde baskı balatanın sıyırmasından kaldığımı,değiştikten sonra yine normal kalkan bir arabada Ankarayı sel basan bi yağmurda 2-3 km lik bir yokuşu dur kalk ve araba stop etmesin diye yarım debriyajla gidip mis gibi balata kokusundan sonra eve yaklaşınca yokuşta arabanın boş boş bağırıp gitmediğini bilirim:)
Bir soruda ben sorayım. Öyle bir yağmur yağdığında yani arabanın ekzosuna kadar su geldiğinde eksozdan içeri su girerse ne olur?