škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

DSG' den Ağzı Yanmış Bir Müşteri

Ziyaretçi · 33 · 12832

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: crash;211994
Adı çıkmış 9' a inmez 8' e :D VW grup araç alacak olsam bütün imkanları seferber eder DSG alırım.


VWnde çalışan sensin abi tabi alacan:)


Çevrimdışı yasin90

  • .......
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 883
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;211995
VWnde çalışan sensin abi tabi alacan:)

vayy hangisinde
ANKARA içi mobilya, özel dolap vs itinayla yapılır, müracaat ben :)


octaviaman

  • Ziyaretçi
DSG hakkında ki söylemler sempatime zarar veriyor olsa da bunu sorunsuz kullanan bir dünya insanın olması cesaret verici.


Çevrimdışı Hacı Köksal

  • Bosch + Karcher
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1045
    • Profili Görüntüle
Yakın bir arkadaşımda 6 ileri dsg li caddy var, sanırım 2008 model. şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadı ve çok memnun.


Çevrimdışı yasin90

  • .......
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 883
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kxlylmz;212065
Yakın bir arkadaşımda 6 ileri dsg li caddy var, sanırım 2008 model. şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadı ve çok memnun.

abi 6 ileri yağlı sanzıman daha az sorun cıkartıyor

Bu 7 ileri kuru tip dsgler sorunlu dedikleri bunlar ama iste mesela taslı yola girdiğinde falan sanzımandan cıtırdamalar geliyormus ve servis bunu normal olarak adlandırıyormus :)
ANKARA içi mobilya, özel dolap vs itinayla yapılır, müracaat ben :)


octaviaman

  • Ziyaretçi
Böyle bir durum gazoz kapağından bir markada olsa anlayabilirim.VW gibi bir firma araştırmadan geliştirmeden test etmeden bunu araçlara koymaz ki.İlla ki yurdum insanlarına mahsus kullanım hataları vardır.Eğer Almanya da 7 ileri dsg nin problemli  olduğu  konuşuluyorsa bir şey diyemem.Anlaşılan 7 ileri şanzımanları biraz daha gözlemleyeceğiz...


fabialife

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: octaviaman;212333
Böyle bir durum gazoz kapağından bir markada olsa anlayabilirim.VW gibi bir firma araştırmadan geliştirmeden test etmeden bunu araçlara koymaz ki.İlla ki yurdum insanlarına mahsus kullanım hataları vardır.Eğer Almanya da 7 ileri dsg nin problemli olduğu konuşuluyorsa bir şey diyemem.Anlaşılan 7 ileri şanzımanları biraz daha gözlemleyeceğiz...

bu yurdun yolarında bu yurdun insanlarının kullandığı yağlı DSG lerde niye hiç bir problem yokta hep kuru kavramalarda oluyor?


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fabialife;212335
bu yurdun yolarında bu yurdun insanlarının kullandığı yağlı DSG lerde niye hiç bir problem yokta hep kuru kavramalarda oluyor?


Kuru kavramalar 7 ileri ekonomi amaçlı.Ülkemizin yolları dümdüz değil trafik var buna ek olarak e şanzıman eko kasıyo dur kalk yokuşlarda aracı 1200 devirde felan yürütmeye çalışıyor olmuyor.Bunun için kuru kavramalarda sorun olmuş olabilir.Ki bence böyle 6 ileriler normal manuel gibi.


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
Adam sonuçta parasını geri almış değil mi?
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


octaviaman

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: fabialife;212335
bu yurdun yolarında bu yurdun insanlarının kullandığı yağlı DSG lerde niye hiç bir problem yokta hep kuru kavramalarda oluyor?


VW den bi ricamız olacak o zaman genel istek üzerine ,Bise kuru dsg yollamayın.Bis yağlısını seviyoruz.:hanz:


Çevrimdışı Arguss

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle
Bu sorun zaten güncel araçlarda 7-gang dahil olmak üzere çözüldü, şu andaki araçlarda sorun yok ama 2008 ve 2010 ilk yarısındaki bazı araçlarda cidi sorunlar çıkabiliyordu zannediyorsam mekatronik değişti vede yeni yazılım ile aşıldı bu sorun, etrafımda çok 7-gang sahibi tanıdığım var bir tanesi sorun yaşadı, oda stop ediyordu araç, trafikte boşa almıyordu yanılmıyorsam, serviste yazılım yüklendi 10.000km geçti üstünden sorun yok...
Kaldıki müşteriyeni mağduriyeti giderilmeyen dsg sorunu görmedim, garantisi bile bitmiş olsa iyi niyet garantisine sokup sadece işçikik parasını müşteriden talep ediyorlardı...

O şanzımanın keyfi başka :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: fabialife;212335
bu yurdun yolarında bu yurdun insanlarının kullandığı yağlı DSG lerde niye hiç bir problem yokta hep kuru kavramalarda oluyor?
Ya yağlı DSG nedir kuru DSG nedir?:blm:
Yağlı DSG dediğiniz klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanın tiptronic özellikli olanı mıdır yoksa? Eğer öyleyse DSG ile hiç alakası yok demektir.
Var mı teknik olarak açıkalyabilecek?


fabialife

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;212769
Ya yağlı DSG nedir kuru DSG nedir?:blm:
Yağlı DSG dediğiniz klasik tork konvertörlü otomatik şanzımanın tiptronic özellikli olanı mıdır yoksa? Eğer öyleyse DSG ile hiç alakası yok demektir.
Var mı teknik olarak açıkalyabilecek?

yağlısı bir önceki nesil ve 6-7 kğ. yağ alan, triptronic ve DSG olarak imal edilen genelde 6 ileri olanlar
kuru kavramasıda 1,5 kg. yağ alan ve yeni nesil 7 ileri olanlar.
tekniğini zaten sen biliyorsun Uğur.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: fabialife;212774
yağlısı bir önceki nesil ve 6-7 kğ. yağ alan, triptronic ve DSG olarak imal edilen genelde 6 ileri olanlar
kuru kavramasıda 1,5 kg. yağ alan ve yeni nesil 7 ileri olanlar.
tekniğini zaten sen biliyorsun Uğur.
Hâlâ anlayamadığım, yağlı dediğimiz kavraması mı yağ basıncıyla oluyor? Eğer öyleyse tork konvertörü var demektir ve bu da klasik otomatik olduğu anlamına gelir. Yani öncekiler fazla yağ ile çalışarak bir sistemi veya aparatı mı çalıştırıyorlardı?:blm::hmm:


octaviaman

  • Ziyaretçi
VW grup bu beyin fırtınasını dikkate alacaktır sanıyorum.Herr havzındibayndır şeklinde.Öyle ya adam öylesine yapmış bilmeden  göndermiş 7 ileri kuru!!  şanzımanı.İnsan bir test etmez mi.Eşekten 7 ileriye geçen yurdum insanından çooook şey öğrenecekler daha.