Hâlâ anlayamadığım, yağlı dediğimiz kavraması mı yağ basıncıyla oluyor? Eğer öyleyse tork konvertörü var demektir ve bu da klasik otomatik olduğu anlamına gelir. Yani öncekiler fazla yağ ile çalışarak bir sistemi veya aparatı mı çalıştırıyorlardı?:blm::hmm:
http://www.knightalemi.com/modifiye-motor-sanzuman-575/330457-dsg-direct-shift-gearbox-sanzuman-nedir.htmlyukarıda bahsedildiği DSG (Direct-Shift-Gearbox) otomatikleştirilmiş manuel şanzuman.
gibi eski nesil dediğimiz genelde 6 ileri olan sistem balatalar dahil tamamen yağın içerisinde çalışıyor ve 6-7 kğ. civarında yağ alıyor.
sözde geliştirildiği söylenen yeni sistemde balatalar manuel vitesteki gibi kuru olarak çalışıyor, sadece dişli grubu yağ içerisinde. 1,5 kğ. civarında yağ alıyor.
zaten sıkıntıda burda 300 milisaniyede vites değiştiren bir sistemi siz yağsız çalıştırmaya kalkarsanız sonuçta bunlar oluyor.:bnn: