škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Favorit motor gücü artırma için ?

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Varex bir çeişt egzoz sistemi bu vanalı dediğin sistemin daha profesyoneli istediğin zaman sesi açıp kapatıyorsun ama performansta düşüklük olmuyor.Short ram kışlık hava filtresi gibi düşün.Simota big tube'de havafiltresi(cai) için yapılmış en kalın ara parçalardan biridir.


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ST-max;234520
Varex bir çeişt egzoz sistemi bu vanalı dediğin sistemin daha profesyoneli istediğin zaman sesi açıp kapatıyorsun ama performansta düşüklük olmuyor.Short ram kışlık hava filtresi gibi düşün.Simota big tube'de havafiltresi(cai) için yapılmış en kalın ara parçalardan biridir.
varex daha pahalıdır o zaman öylemi ? fazla bütçemde yok aslında :kork2:
SKODA FAVORIT 136L VRS


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
http://www.jdmworks.net/urunler/x-force-varex-egzoz-sistemleri
Pahallıdır.ama bence hak eder.
Alıntı yapılan:

HKS Tipi Tek büyük çıkış - 63mm -76mm :550$

Çift Çıkış -63mm - 76mm : 600$

OEM Çıkış - 63mm - 76mm - 90mm: 600$
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2011, 20:26:00 Gönderen: ST-max »


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Şu andaki egzoz çapın 51 mm dir diye düşünüyorum doğru mu? Bunu arttırman gerekecek buda back pressure'u düşürür.Pek modifiye etmeye yatkın değil.


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Basınç.Aracın motorunu insan gibi düşün iyi nefes almalı(hava filtresi) iyi nefes vermeli (egzoz sistemi).
Hızlı koştuktan sonra nefes nefese kaldığında burnundan solurken basınçlı hava çıkar dimi burnundan? İçte buda o nefes borunda back pressure (yani geri basınç) var demektir.
Ancak back pressure her arç için iyi değildir.Orayı anlatmaya başlarsam ohhoooo ,:D


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Bu bir kısır döngü.Favorit modifiyeye uygun bir araç değil.Bence bırak orjianli kalsın.


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle
ufak tefek yapacam birşeyler abi koydum kafaya gerekirse komple motoru değiştirecem bu kadar bozdum yani düşün :D
SKODA FAVORIT 136L VRS


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
superb motoru falan swap'la.
Ama onun için kanun var şuanki hacmini %20 büyüğünden fazlasını takamıyorsun.Ama özel olursa EGM koduyla başlayn bir motor kodu veriliyor(Emniyet Genel Müdürlüğü)
Ciddi paralar harcaman gerekir.Şu anki motor yerine superb motoru sığmaz şaside kesme biçme yapman gerekecek.Orta konsolu deşmen gerekebilir.(şanzıman uymayabilir çünkü) Sonra motor şuankinden ağır olduğu için aracın kafası yerde duracak arkası zaten hafif havada kalacak viraja girip çıkarken sorun oluşturur.Arkası torsiyon sanırım.Onunda işi uzun.Yol tutuşu koyucağın motora ve sürüş tarzına( hırçın sürüyorsun sanırım) uygun olmadığından en kötü ihtimalle roll cage yaptırman gerekecek.Bunlara harcıyacağın paralarla 2.el superb falan alırsın.


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle
süperb motoru değilde bir octavia rs veya 2.0 motor bir tipo motoru olabilir
SKODA FAVORIT 136L VRS


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Bak modlama fikrin varsa tartışmasız 1.8t koy.
« Son Düzenleme: 26 Mayıs 2011, 22:40:10 Gönderen: ST-max »


Çevrimdışı ''V/RS''

  • Felicia 1.6 MPI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 714
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ST-max;234899
Bak modlama fikrin varsa tarışmasız 1.8t koy.


neden peki ?
SKODA FAVORIT 136L VRS


Çevrimdışı ST-max

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 422
    • Profili Görüntüle
Ya mantıken stock olarak boostlu bir araç.Atmosferikden sonra çevirme değil.turbo upgrade+remap+headers+egr ve kat iptali+ hks mantar + intercooler ile çok başarılı işler çıkarıyor passatta audide octi 'de.Eğer diyorsan kafayı bozdum ben yatak gömlek piston ne varsa forged yapılır güzel bir krank ve gt45R ile favoriti tapa gazda şase'yi kaportadan ayracak kadar hızlandırırsın. :D