0 Üye ve 11 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bu amarok 75-80 den aşağı olmaz demedi demiyin
sen beni gaza getirmeye çalışıyosun ama yemezler ama dediğin rakamdan aşağı
bide tersten okuyun :++::++:
isimi çok garip amarok -moruk gibi.. a moruk güzel ama
74.950 o zaman fiyatı.:hih::xx:
İçin fesat senin :++::++::++::++:
Neden hpyi 180den 163e düşürmüşler?Madem hp düşmüş torku niye arttırmamışlar:)
Antalyadan döndüm ve çok güzel 2 gün geçirdik arkadaşlar.Fiyat konusunda net birşey söyleyemem ama çok iddalı bir fiyatla gireceğiz.Bunu fiyatlar belli olunca sizde göreceksiniz.Araçta olan donanımlar zaten rakiplerine fark atmış durumda bunu söylemeliyim.Bu araç çok farklı arkadaşlar.Pick-up segmentine yeni bir soluk getirecek buna emin olabilirsiniz.Aracın motoru harika ve çok sessiz.Yakıt tüketimi segmentinin en iyisi.Yaklaşma açısı mükemmel.45 derecelik yokuşa tırmanabiliyor ve 30 derecelik eğimde devrilmeden yoluna devam edebiliyor.Şasi burkulma direnci harika.ABS off-road sistemi sayesinde fren mesafesi çok kısa.Aracı o kadar kötü yol şartlarında denememize rağmen en iç mekanda tıkırtı vs yoktu.Bazı etaplarda yolda inanılmaz derecede çamur vardı.Burdan geçmesi imkansız diyosunuz fakat araç çok rahat geçiyordu oraları.Kısacası arkadaşlar bu araç segmentinin her yönden en iyisi bunu açık ve net söylüyorum.Neyse fazla uzatmadan fotolara geçelim
4×4 kavrama gene Haldex mi bunda?Eğer öyleyse:kus3::kus1::kus2:
neden haldex kötu bir sistemmi ? bu araca daimi 4 ceker daha mantıklı olur elektronık olmasından..o fıyatlarıda hak edecek bı arac oldugunu dusunmuyorum 70 bın tl verıp dağa vurmam arcı ben.
Arazıde tork hpden once geldıgı ıcın hatta cıft turbobence bu motor cok ıyı
Haldex daimi dört çeker değildir ki. Sadece ihtiyaç halinde çekiş olmayan tekerlere çekişi ileten bir sistem. Mesela sürekli arkadan itiş olarak yol alır araç. Arka tekerlekler ptainaja başladığında gücü ön tekerleklere aktararak hareketin devamını sağlar. Subaru' daki gibi LSD bir merkezî diferansiyel yok Haldex' te.