škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

K&n kit taktım rolantiyi bozdu

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ertbilgic

  • Skoda RS Gerisi Heves
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
arkadaslar 1.4 tsi octaviama k&n kutu içi kit taktım ama rolantimi bozdu araba dururken sanki tekliyor gibi çalışıyor 1000 deviri gecince bir sey yok bilgisi olan var mı
Octavia 1.4 TSI ELEGANCE DSG-2010


Çevrimdışı Blackbird

  • DT Gediklisi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 640
    • Profili Görüntüle
Kutu içi filtreyle problem yaşandığını ilk defa duydum, kapağı açıp kapatırken filtre kazanına bağlı klipsli bir kablo vardır yerinden çıkmış olabilir. Kutu içi filtrenin rolanti bozacak kadar hava çekişinde farklılık yaptığını sanmam.


Çevrimdışı fmaka

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2596
    • Profili Görüntüle
bende k&n kutu içi filtre kullanıyorum ama buna benzer bi sorun yaşamadım.


Çevrimdışı izzet2015

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
    • http://www.albetekstil.com.tr
Bendede problem yok k&n kutu ici filtrede , acik filtre kiti kullandigimda problem yasamistim


Çevrimdışı ertbilgic

  • Skoda RS Gerisi Heves
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
kapagını acık bıraktım ondan olabilir mi acaba...birileride dedi subaplardan olmasın bu..arabam daha 27000 kmde...subaplardan neden olsun ki...kapağı kapatsam duzelirmi
Octavia 1.4 TSI ELEGANCE DSG-2010


Çevrimdışı Blackbird

  • DT Gediklisi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 640
    • Profili Görüntüle
Zaten kapağını kapalı kullanmanız gerekiyor, sizi anlıyorum açık filtre gibi ses almak istiyorsunuz ama kapağı açık kullanırsanız motor içine toz çeker bu şekilde. Ses istiyorsanız açık filtre takmanız gerkiyor.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Benzer bir derdi ben yaşamıştım ama açık filtreyle.
 
Sebebini "normalden fazla hava girişi" diye açıkladı servis, sökünce eski haline döndü.


Çevrimdışı ertbilgic

  • Skoda RS Gerisi Heves
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
arkadaslar rolantinin bozuklugu belli oldu 1.enjektör bozulmuş....daha 26000 kmde nasıl bozuldu cozemedim
Octavia 1.4 TSI ELEGANCE DSG-2010


Çevrimdışı yasin90

  • .......
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 883
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ertbilgic;224634
arkadaslar rolantinin bozuklugu belli oldu 1.enjektör bozulmuş....daha 26000 kmde nasıl bozuldu cozemedim

ben pek anlamamda taktığınz filtre ile alakalı olabilir mi?
ANKARA içi mobilya, özel dolap vs itinayla yapılır, müracaat ben :)


Çevrimdışı ertbilgic

  • Skoda RS Gerisi Heves
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 53
    • Profili Görüntüle
valla bilmiyorumki olailirde olmayabilirde.....
Octavia 1.4 TSI ELEGANCE DSG-2010


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
26.000 km'de benzinli bir aracin enjektorunu bozmak icin ya cok cok kotu yakit kullanmak gerek, ya da duzgun filtrelenmemis hava. Bu sorunu basiniza filtrenizin actigini dusunuyorum (hatta eminim). Performans arttirayim derken, enjektorden olmussunuz, gecmis olsun.
 
Enjektor degistikten sonra hemen filtreden kurtulun, yoksa benzeri sorunlari tekrar yasama ihtimaliniz cok yuksek.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Enjektör sorunu fabrikasyon da olabilir. 4 bin km'de Fabia'mın 1 enjektörü gitmişti, garantiden değişti. Sarsıntılı çalışma yapıyordu o da...
 
Daha henüz açık filtre takılmamıştı.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Kutu içi olsun açık olsun filtreler sağlıklı ve olması gerektiği şekilde uygulandığı takdirde hiçbir sorun yapmazlar. Meydana gelen sorunlar ya yanlış uygulamadır ya da zaten mevcut bir soruna denk gelmiştir, filtreden sanılır.


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Irfan bey sanssizmissiniz. Izmirde Delphi enjektor fabrikasi var, orada testleri gordum, her enjektor piyasaya cikmadan once o kadar cok testten geciyor ki, problem cikma ihtimalini minimale indirmeye calisiyorlar, isin ilginci her enjektor icin butun verileride sakliyorlar. Bosch'ta ha keza ayni sekilde calisiyor. Fabia enjektorleri hangi marka bilmiyorum ama onlarda benzeri testlerden geciyorlardir buyuk ihtimalle.

4.000 km buyuk sanssizlik.