0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arka tekerlekler yine pozitif kamber.:wnk:
Nasıl yani ?
berfin hanım sizde nostalji seviyorsunz
Sayın Birkan otomobil açısından positive camber mi yoksa negatif camber mi ? Eksileri ve artıları nedir her ikisinin de ? Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Ben de bir-iki şey yazacaktım ama bir bağyan ın bu kadar teknik mevzuyla ilgilenmesi elentürüğümü bozdu.Bağyan dediğin arabayla en fazla tasarımıyla, içiyle falan ilgilenir...Yanlış mıyım sayın .meb? :knp:
Tamamen otomobilin hangi amaçla kullanılacağına bağlıdır.Škoda gibi, kamyonet olarak kullanılacak araca pozitif kamber uygulanır ki yüke bindiğinde nomal hale gelsin. F1 otomobillerinde bolca S virajı olan pistlerde negatif kamber kullanılır ki virajlardaki yatmalarda azamî yol tutuş elde edilebilsin.
Teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu.Öyleyse kamberler amaçlarına göre kullanıldıklarında direksiyonun rahatlığını ve konforunu sağlayıp, lastiklerin ömrünü de uzatmış oluyorlar yanlış sonuç çkarmadıysm eğer ?