škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Sifir araçta ki sorunlara bak (1aylik daha)

drys · 60 · 22787

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
1 aylık, Sıfır araçta ki sorunlar ;
 
1-Otomatik vites topuzunun solunda bulunan mandal P konumunda sıkıştığından araçtan anahtarı alamıyordum,servise götürdüm,baktılar ve ön tarafta bulunan gergi kollarında gevşeme tespit edildi,servis sorunu giderdi.
2-Bagaj kapağı yayları gevşek,bagajı kapatıp ikinci bir defa daha üstüne bastırmam gerekiyor.Servis md bunun sıfır araçta normal olduğunu,araç kullanıla kullanıla bagaj kapağı yaylarının sertleşeceğini söyledi ve arka kapıdan örnek vermeğe çalıştı,ama ben anlamadım ve anlamsız buldum,sorun zamana bırakıldı.
3-Araç içi yoğun rahatsız edeci koyun postu benzeri koku,servis md 2011 model araçlarda bu kokunun olduğunu ve zamanla geçeceğini söyledi,sorun zamana bırakıldı
4-Klima yeterince soğutma yapmıyordu,İzmit Sonaxa gittim kokunun giderilmesi için ozonlama yaptırdım,koku azaldı ve klima soğutması performansı belirgin olarak arttı
5-Düz yolda zaman zaman ve özellikle 2 den 3. vitese geçerken araç yüksek devirleri kullanıyor.3500-4000 devirde geçiş yapıyor.Bu sorunu servise bildirmedim,önce sizlere danışmak isterim,sizce önemli bir durummu?
6-devamı var...
« Son Düzenleme: 15 Mayıs 2011, 13:53:09 Gönderen: drys »


Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
yeter bence bu kadarı..bı esya alıyosun sakat cıktımı yenısını verıyo.bununda versı  bence yenısını..ayrıca bagaj kapagında kı sıkıntı yenı arabada fln olmaz bence.hıc olurmu öyle sey


Çevrimdışı efsanea_06

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun sıfır araçta bunların olması gerçekten can sıkıcı zaman geçirmeden hakkınızı arayın zaman geçtikçe kullanıcı hatası demeye başlarlar


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
İzmit servis;
Araçlarda sorun olmaz diye bir şey yok diyor,servisler onun için var diyor
Yüce servis;
Yapabileceğimiz fazla bir şey yok diyor,değişim veya iade kabul etmiyor,bunlara katlanmak zorundasınız diyor


Çevrimdışı octavia5

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 346
    • Profili Görüntüle
aslında hatanın en büyüğünü bizler yapıyoruz bu yetkili satıcılara güvenmekle.. en güzeli alacağımız aracı şöyle baştan aşağı inceleyip test etmeden almamak lazım.. bize bu imkanıda vermiyorlarsa sözleşme yapmak lazım.. eğer bunuda yapmaya yanaşmıyorlarsa öyleyse o araç alınmaz arkadaş.. demekki kendiside sattığı mala güvenmiyor diyerek başka bir marka almak lazım


Çevrimdışı kerem61

  • Twincharged Stratified in
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1638
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: octavia5;230785
aslında hatanın en büyüğünü bizler yapıyoruz bu yetkili satıcılara güvenmekle.. en güzeli alacağımız aracı şöyle baştan aşağı inceleyip test etmeden almamak lazım.. bize bu imkanıda vermiyorlarsa sözleşme yapmak lazım.. eğer bunuda yapmaya yanaşmıyorlarsa öyleyse o araç alınmaz arkadaş.. demekki kendiside sattığı mala güvenmiyor diyerek başka bir marka almak lazım

aynen katılıyorum sıze..
bızım superb de klıma sıkıntısı vardı..
aracın klımayı 26 ya acıyoruz soğuk ufluyor.bum buz ufluyor.acıyoruz HİGH e sıcak ufluyor ama yakıyor.uzun yolda öldurdu bızım elımız klımada kaldı bı sıcak bı soguk bı sıcak bı soguk..servıs parca degısecek dedı parcayı garantıden ıstedıler geldı degıstık 2 gun normale döndu sonradan gene bozuldu..sımdı de servıs bu tum superblerde var ama kımse farkedemıyo dıyo bıze yapacak bısey yok artık..
bızım turk mılletı kendı kendıne yapıyor aslında.bu tur sıkıntılarda bayının yakasına yapısacak herkez bak nasıl yenıısını vermek zorunda kalıyor..
bugun kız aradasımla (normal arkadasım) yemek yıyoruz bı yerde bana dedıkı : Şuna bı bakarmısın.. bı baktım kollu bacaklı bıldıgımz böcek..cagırdım garsonu dedım bu ne, aldı gıttı.. bıraz sonra geldı dedıkı et parcasıdır ıste yanmıs fln..
tamam teskkur ederım dedım hesabı ödeyıp cıktım ordan..
böcegın bacakları başı görnuyo bana et parcası dıyo..
sımdı adam gdecek o böceklı hamburgerden satacak ötekı ınsanlara.ama bı uyarsak bı sıkayet etsek bıdaha yapmaz..bu otomotivcılerede asılmassak bıse yapacakları yok
« Son Düzenleme: 15 Mayıs 2011, 19:57:20 Gönderen: kerem61 »


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Evet devamı var demiştim,bu aşağıda gördüğünüz eşya gözünün içi döşemeli olması gerekmezmiydi?En azından 2010 1.4 TSI aracımda halıflex benzeri bir döşeme konmuştu oraya


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
2011 a5 kullanıcısı olarak yaşadığınız sorunlara üzüldüm.
umarım en kısa zamanda çare bulunur.


Çevrimdışı efsanea_06

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mdindas;230872
2011 a5 kullanıcısı olarak yaşadığınız sorunlara üzüldüm.
umarım en kısa zamanda çare bulunur.
oo Mehmet abi hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Garanti bu tür sorunlar için var sıkmayın canınızı 100 arabadan birinde olur böyle sorun oda size denk gelmiş:(


Çevrimdışı octavia5

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 346
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: drys;230867
Evet devamı var demiştim,bu aşağıda gördüğünüz eşya gözünün içi döşemeli olması gerekmezmiydi?En azından 2010 1.4 TSI aracımda halıflex benzeri bir döşeme konmuştu oraya

arkadaşlar siz siz olun bu kapağı açık unutmaya kalkıpta araçtan inmeye kalkmayın.. dizinizin en berbat acıyacak yerini ufacık bir ani harekette çarparak öyle berbat acıtıyorsunuz ki sormayın.. iki defa başıma geldi.. insanı bir anda dümdüz küfür ettirecek kadar berbat bir acı veriyor..


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Ben önceki aracımda bu göze güneş gözlüğümü koyuyordum,alması-yerine konması özellikle hareket halindeyken daha kolay oluyordu.Ancak bu araçta bu göze kaplama yapılmadığından gözlük ordayken arasıra takır takur ses çıkardığından ve camın çizilebileceğini düşündüğümden eskisi gibi kullanamıyorum.Ufak bir detay ama üretim sonunda bu detayların gözden geçirilmesi gerekirdi diye düşünüyorum.


Çevrimdışı emrah arıcan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 698
    • Profili Görüntüle
allah kolaylık versin.Üniversitedeki ticaret hukuku hocam.Bir otomotiv firmasını mahkemeye vermiş 5 yılın sonunda araçı geri almışlar ver parasını ödemişler tabiki kullanım ücreti düşmüş olarak.Topluluk olarak birşeyle yapılmazsa sonuç almak çok zor.
Bir sevda bizimkisi.....



Çevrimdışı ahmedb

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 694
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun ama bu servistekilerin müşteri savacak cevaplarına bayılmamak elde değil


"Her ne ki elde yok ihtiyaçta vardır..
."