škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Sifir araçta ki sorunlara bak (1aylik daha)

drys · 60 · 22808

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Benim araca inip bir daha baktim, evet glovebox denilen, goguslugun sol altinda kalan o kutunun icinde kaplama olmasi gerekirdi, benimkinde var.


Çevrimdışı hiko

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2103
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;231094
Benim araca inip bir daha baktim, evet glovebox denilen, goguslugun sol altinda kalan o kutunun icinde kaplama olmasi gerekirdi, benimkinde var.

Güzel bir tahmin, işte paylaşmanın faydaları.
Tecrübelerimizi bu şekilde değerlendirmeliyiz... teşekkürler.:ok:
:ok:Neşeli ve Sağlıklı forumlar dilerim


Çevrimdışı lehonour

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 40
    • Profili Görüntüle
o gözdeki kaplamanın olmaması acaba üretim hatası mı yoksa türkiyeye gelen modelin üretim yerinde bi değişiklik olup da dandik montaj mı yapılıyor artık.

sonuçta vw fabrikası ama kime sorsan hindistanda üretilen octavia yerine avrupadakini tercih eder. Kaliteyi bozmaya mı başladılar yoksa ?

Skodanın nerede üretildiği ile ilgili bi başlık açılmıştı daha önce Bratislava olarak görünüyormuş eskiden artık o fabrikada da üretilmiyor.

http://www.skodaturkiye.com/showthread.php?t=4723&page=9


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ahmedb;231020
geçmiş olsun ama bu servistekilerin müşteri savacak cevaplarına bayılmamak elde değil
Sağolun,
müşteri savar bir cevaptan daha bahsetmek isterim,otomatik vites kolu mandalında ki sıkışma için Yüce oto servis müdürü Onur bey ilk önce aracı böyle kullanmam gerektiğini söyledi bana.Yani aracı park ediyorsun otomatik vitesi P ye alıyorsun, o da yetmiyor kolu bir daha ileri itmek gerekiyor,ancak böyle aracın anahtarını alabiliyorsun.Bende servis md ne aracı bu şekilde kullanamayacağım noktasında ısrar edince,kontorlü yapıldı,bakıldı ve ön gergi kollarında gevşeme tespit edildi.
Buyrun alın size daha en baştan müşteri savar bir muamele
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;231094
Benim araca inip bir daha baktim, evet glovebox denilen, goguslugun sol altinda kalan o kutunun icinde kaplama olmasi gerekirdi, benimkinde var.
Aynen öyle,ayrıca kontrolünü yapıp buraya yazdığınız için çok çok teşekkürler.
Tamda bugün servisi arayıp 3 sorun için randevu istedim;
1-Bilhassa D2 den D3 e geçiş problemi
2-Bagaj kapağının tam kapanmama problemi
3-Direksiyonun sol alt kısmında ki eşya gözü iç döşeme sorunu
 
3. sorun için, ''2010 model aracımda kaplama vardı,bu araçta yok,bundan dolayıda güneş gözlüğünün camı çizilebileceğinden kullanamıyorum'' dediğimde,''öncelikle o göz güneş gözlüğü gözü değil,orası ruhsat gözüdür,millet oraya ruhsatını koyar dediler ve bakarız 2011 lere ancak öyle değerlendirme yaparız'' dediler.Yani şimdi adam çıkacak showroom daki 2 adet 2011 oktavia ya bakacak,onlarda da döşeme yoksa o zaman normal diyecek bana,olur iş değil ama peşini bırakmam
Diğer 2 problem için randevu verdiler ve ''gelin test edelim,önce bahsettiğiniz şikayetler gerçekten sorunmu bakalım'' dediler,
Sanki serviste bana karşı baştan bir önyargı oluşmuş gibi,
Sanırım servis artık bana paranoyak gözüyle bakıyor,
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2011, 21:47:41 Gönderen: drys »


Çevrimdışı TheTuco

  • Y*Ö*R*Ü*K
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 184
    • Profili Görüntüle
Maalesef bütün firmalarda bu sorunlar var biraz şans işi sanırım....
Ford Focus Collection HB


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Yasar bey, benim aracin glovebox fotografini ceker size yollarim, ustune bir de seri numarasinin fotografini yollarim, kapi gibi delil olur elinizde :).

Bu arada servis atmis, oraya ruhsat degil eldiven konur normalde, onun icin adi glovebox zaten.
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2011, 22:50:06 Gönderen: Muhlis OZTURK »


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Yücenin uğraşları işte arabayı aldığımızdan beri gıcığım onlara sanki Türkiyedeki en iyi bayiymiş gibi bir politikaları var zaten satıyoruz 2-3 kişinin önemi olmaz gibi bir havadalar mümkünse diğer servislere gitmeye bakın çoğu servis 3 üne 5 ine bakmaz kendi halletmeye çalışır..
 
Bu arada o bagaj konusunda kesinlikle ısrarcı olun nasıl bi cevaptır o ya sanki bu adam ilk defa arabaya biniyormuş gibi saçma bahaneler sunuyor..
 
Otomatik şanzıman konusundada büyük ihtimalle yazılım ile düzelir aracınız birden fazla kusur varsa dava açın derim o kadar para veriyorsunuz adamları yaptığına bak..


Çevrimdışı octavia5

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 346
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;231298
Yücenin uğraşları işte arabayı aldığımızdan beri gıcığım onlara sanki Türkiyedeki en iyi bayiymiş gibi bir politikaları var zaten satıyoruz 2-3 kişinin önemi olmaz gibi bir havadalar mümkünse diğer servislere gitmeye bakın çoğu servis 3 üne 5 ine bakmaz kendi halletmeye çalışır..
 
Bu arada o bagaj konusunda kesinlikle ısrarcı olun nasıl bi cevaptır o ya sanki bu adam ilk defa arabaya biniyormuş gibi saçma bahaneler sunuyor..
 
Otomatik şanzıman konusundada büyük ihtimalle yazılım ile düzelir aracınız birden fazla kusur varsa dava açın derim o kadar para veriyorsunuz adamları yaptığına bak..

yücede arabamın periyodik bakımına sabah 09:00 da girmiştim akşam 17:00 de çıkmıştım buna inanabiliyormusunuz? inanın inanın..!! bir daha servise yüceyemi tövbe...o günden beri yücenin servis tarafındaki kapısının önünden bile geçmiyorum.. sadece showroom tarafından geçiyorum, oda E5 o tarafta olduğu için mecburen :) kendileri utansınlar kendileri dizlerini dövsünler birer ikişer derken kendileri kaybederler bana ne çokta umurumda yücede, atikte vs'de...


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;231293
Yasar bey, benim aracin glovebox fotografini ceker size yollarim, ustune bir de seri numarasinin fotografini yollarim, kapi gibi delil olur elinizde :).
 
Bu arada servis atmis, oraya ruhsat degil eldiven konur normalde, onun icin adi glovebox zaten.
En kısa zamanda beklerim,çok teşekkür ederim.
 
Ayrıca burdan bana destek olan,yol gösteren,düşüncelerini sunarak yorum yapan,moral veren herkese ben de şükranlarımı sunuyorum


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Birde size tavsiyem servis müdürünü değilde daha üst düzey birileri ile görüşmeye çalışın servis müdürleri genelde oranın ağasıymış gibi davranıyor o yüzden pek işe yaramayabilir..


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;231348
Birde size tavsiyem servis müdürünü değilde daha üst düzey birileri ile görüşmeye çalışın servis müdürleri genelde oranın ağasıymış gibi davranıyor o yüzden pek işe yaramayabilir..
Evet haklısınız,
satış sonrası hizmetler bölümünü aradım,ismini unuttum ,bir bay çıktı telefona ve bu araçta çok sorun olduğunu söyleyip iade istediğinde bulundum.O da böyle bir durum söz konusu olamaz dedi,bunun üzerine avukatıma danışıp tüketici hakları mahkemesine gitmekten başka çarem kalmadığını söylediğimde bana bir işe yaramaz boşuna uğraşmayın kaybedersiniz demişti.
 
Dur bakalım şimdilik sabredip servisten bu sorunları çözmeye çalışacam.Ama aynı sorun veya sorunlar tekrar ettiği an hakkımı hukuk yönünden ararım.


Çevrimdışı halepce

  • hımmmmm
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: drys;231359
Evet haklısınız,
satış sonrası hizmetler bölümünü aradım,ismini unuttum ,bir bay çıktı telefona ve bu araçta çok sorun olduğunu söyleyip iade istediğinde bulundum.O da böyle bir durum söz konusu olamaz dedi,bunun üzerine avukatıma danışıp tüketici hakları mahkemesine gitmekten başka çarem kalmadığını söylediğimde bana bir işe yaramaz boşuna uğraşmayın kaybedersiniz demişti.
 
Dur bakalım şimdilik sabredip servisten bu sorunları çözmeye çalışacam.Ama aynı sorun veya sorunlar tekrar ettiği an hakkımı hukuk yönünden ararım.


Sıkıntılarınızı ve taleplerinizi bence yazılı olarak skodaya iletin. (Hangi servis ile muhatapsanız) size verilen cevaplarıda yazılı olarak isteyin. Skoda uluslararası ile yaşadığınız sorunları yine yazılı olarak paylaşın. servisin durumunuda anktaracak şekilde.
bence mahkemeden daha kısa sürede çözüm üretilir. Aracın durumunu sigortacınıza filan tespit ettirin yazılı olarak.
Sorun hukuki bir platforma taşınırsa yazılı belgeleriniz kazanmanızda büyük rol oynar.


Çevrimdışı drys

  • 1.6 TDI CR DSG Elegance
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 197
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: halepce;231404
Sıkıntılarınızı ve taleplerinizi bence yazılı olarak skodaya iletin. (Hangi servis ile muhatapsanız) size verilen cevaplarıda yazılı olarak isteyin. Skoda uluslararası ile yaşadığınız sorunları yine yazılı olarak paylaşın. servisin durumunuda anktaracak şekilde.
bence mahkemeden daha kısa sürede çözüm üretilir. Aracın durumunu sigortacınıza filan tespit ettirin yazılı olarak.
Sorun hukuki bir platforma taşınırsa yazılı belgeleriniz kazanmanızda büyük rol oynar.
Verilen her fikir benim için çok değerli,çok teşekkürler,
skoda uluslararası ne oluyor?İletişimi nasıl sağlayabilirim?


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: drys;231434
Verilen her fikir benim için çok değerli,çok teşekkürler,
skoda uluslararası ne oluyor?İletişimi nasıl sağlayabilirim?
http://www.skoda-auto.com


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Skodaya mail atacaksanız arabanın şasi numarasınıda ekleyin :)