geçmiş olsun ama bu servistekilerin müşteri savacak cevaplarına bayılmamak elde değil
Sağolun,
müşteri savar bir cevaptan daha bahsetmek isterim,otomatik vites kolu mandalında ki sıkışma için Yüce oto servis müdürü Onur bey ilk önce aracı böyle kullanmam gerektiğini söyledi bana.Yani aracı park ediyorsun otomatik vitesi P ye alıyorsun, o da yetmiyor kolu bir daha ileri itmek gerekiyor,ancak böyle aracın anahtarını alabiliyorsun.Bende servis md ne aracı bu şekilde kullanamayacağım noktasında ısrar edince,kontorlü yapıldı,bakıldı ve ön gergi kollarında gevşeme tespit edildi.
Buyrun alın size daha en baştan müşteri savar bir muamele
Benim araca inip bir daha baktim, evet glovebox denilen, goguslugun sol altinda kalan o kutunun icinde kaplama olmasi gerekirdi, benimkinde var.
Aynen öyle,ayrıca kontrolünü yapıp buraya yazdığınız için çok çok teşekkürler.
Tamda bugün servisi arayıp 3 sorun için randevu istedim;
1-Bilhassa D2 den D3 e geçiş problemi
2-Bagaj kapağının tam kapanmama problemi
3-Direksiyonun sol alt kısmında ki eşya gözü iç döşeme sorunu
3. sorun için, ''2010 model aracımda kaplama vardı,bu araçta yok,bundan dolayıda güneş gözlüğünün camı çizilebileceğinden kullanamıyorum'' dediğimde,''öncelikle o göz güneş gözlüğü gözü değil,orası ruhsat gözüdür,millet oraya ruhsatını koyar dediler ve bakarız 2011 lere ancak öyle değerlendirme yaparız'' dediler.Yani şimdi adam çıkacak showroom daki 2 adet 2011 oktavia ya bakacak,onlarda da döşeme yoksa o zaman normal diyecek bana,olur iş değil ama peşini bırakmam
Diğer 2 problem için randevu verdiler ve ''gelin test edelim,önce bahsettiğiniz şikayetler gerçekten sorunmu bakalım'' dediler,
Sanki serviste bana karşı baştan bir önyargı oluşmuş gibi,
Sanırım servis artık bana paranoyak gözüyle bakıyor,